Gå til innhold

Dere som vil vite kjønn...


Værjenta84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Vi vil gjerne vite kjønnet på ordinær ult, og vi kommer nok til å fortelle det til de andre i familien. Mange rundt oss som er spente, og både barne far og jeg er dårlige på å holde hemmeligheter så trur vi hadde røpet oss uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om vi får vite kjønnet, er det ikke noe jeg gidder å holde hemmelig for andre. Det ser jeg ikke helt poenget med, liksom. Men syns det er helt greit at noen velger å gjøre det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en diskusjon med ei om akkurat dette. Var derfor nysgjerrig på hva dere andre kommer til å gjøre. Jeg synes heller ikke det er noe poeng i å holde det hemmelig for andre hvis vi selv har fått vite.. Hvis vi har fått vite kjønn, orker vi ikke holde det hemmelig for andre for at det skal være spennende for dem. Vi gjør jo dette for vår egen del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil vite kjønnet, og kommer til å fortelle det videre. Sist fikk vi ikke vite det på ordinær ultralyd, så da ble det 3D senere, fortalte det til familien så fort vi var ferdige på ultralyd. Tror det hadde blitt umulig å holde det for oss selv. Bestemødrene vil jo gjerne både strikke og være med på shopping, og litt kjedelig å bare kjøpe nøytrale farger hvis man ikke må.

 

Navnet kommer vi til å holde for oss selv. Tviler på vi bestemmer oss helt før vi ser babyen, og da blir det dumt å ha røpet et navn som kanskje ikke blir brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre! Vi har visst det med de foregående to og vil gjerne vite det denne gangen også. Det er jo ikke slik at man bare kjøper rosa eller blått selv om man vet det, men det er greit at i alle fall strikkedillene i familien kan lage litt mer spesielle ting. Dessuten har vi allerede en av hver, så det spiller ingen rolle, er bare litt gøy:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg fikk vite kjønnet med førstemann så var jeg snar med tlf etterpå for å si det sånn, kunne ikke vente med å dele dem store nyheten med familie og venner ! De viste jeg skulle oxo, og var kjempe spente :P

 

Skal på Ul med nr 2 neste mnd og kommer til å dele nyheten så fort så mulig, er jo så koslig å med alle som blir like henryk som deg og pappan..

Ser ikke viten med å holde det hemlig.

 

Jeg fant ut jeg var gravid når jeg var 5 uker på vei begge gangene, fortalte det oxo med en gang jeg til de nermeste, fordi jeg var så glaaaad !

Tenkte at hvis noe skulle gå galt noe man ikke har noe garanti for, så er ikke det noe jeg holder sjult for nære vennere og familie og ville brukt de å støtte meg til.. Ville sikkert blitt nevn til andre for å dele erfaringr med likevel, men det er sånn jeg er da :P

 

Hvis det hadde vært en prov.abort ville jeg holdt det for meg selv, siden er en meeget prvat ting og blir gjort av mange grunner man ikke vil dele.. Men å miste er ingen skam for si det på den måten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk vite kjønnet på nr.2... Det er helt sikkert ei jente, sa gynekoglogen på den ordinære ul. P.g.a litt tull med dårlig fosterbevegelse og at jeg svimte av under svangerskapet var jeg totalt på 3 ul, og på alle 3 var han like sikker at dette var ei fin jente... Helt til sønnen vår ble født ;) Å da hadde vi jo ikke bruk for alle de rosa babyklærne og kjolene lengre :-O

Det jeg vil fram til er at dette er ikke sjeldent, så vil dere være sikre på kjønnet så få det bekreftet på 3D-u.l. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og mannen har ikkje tenkt å fortelja det til nokon! :)

 

Me vil vita det sjølv, for min eigen del fordi eg har lyst å forholda meg til ein "han" eller "henne" i magen, men også fordi me er så grusomt nysgjerrige!

 

Men me vil ikkje fortelja det til andre fordi

a) det KAN jo vera feil, og det kjem ut noko anna enn me trudde

B) me ynskjer oss kjønnsnøytrale klede/ting, ikkje masse rosa kjolar som vert brukt éin gong eller nusselige Man United-drakter i storleik femti.

 

Dessutan gler eg meg til å senda meldingar etter ungen er ute med "me har fått ein sønn!" eller dotter, då. Og så offentleggjera namnet i samme slengen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi vil veldig gjerne vite.

Ser de det ikke på ordinær ul kommer vi nok til å ta oss en tur på 3D ( som sist)

Når vi får vite kommer vi til å fortelle det videre, men vi kommer ikke til å si navnet til noen før babyen er ute og det er helt bestemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fleur Delacour: Hvis vi får vite kjønn, ville jeg isåfall sagt "Det så ut som ei jente/en gutt" :) Har ennå ikke bestemt om vi vil vite kjønn. Trur vi tar det litt som det kommer :) Er også gruusomt nysgjerrig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...