Gå til innhold

Baby som ikke spiser. tips`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en jente på 7mnd. som ikke har noe særlig til matlyst fortiden. Hun er noe forkjølet og tror ikke maten smaker noe (hun er veldig glad i mat og vil prøve det hun får).

Dette resulterer i at hun våkner på natten og er bare så sint (holder hele husstanden våken), det er noen mnd. jeg sluttet å amme på natten, men nå har jeg måtte gjøre det igjen. Men inatt var det ikke nok. Måtte derfor varme en flaske med erstatning til henne og vi fikk derfor ro i huset en 3timer får det var på an igjen.

Hva skal jeg gjøre for at hun får spist litt mer på dagen?

(spiser godt til lunsj, men det er også det)

Hun spiser normalt

halv skive til frokost

grøt til lunsj

halvt middagsglass til middag, så litt frukt

grøt til kvelds

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo prøve å mose en halv banan inn i grøten, eller gi en halv banan etter grøten. Syns forøvrig ikke det ser ut som hun spiser for lite... Hun våkner ikke av halsvondt da? Siden hun er forkjølet...

God bedring og lykke til i hvert fall. :)

Skrevet

Hi her.

Hun spiser ikke forlite til vanlig, men nå er det kun grøt til lunsj. etter det svært lite. Gir henne litt banan, men kan ikke for mye frukt gi magevondt og hard mage?

Viss det er halsevondt, noe å gjøre med det?

Skrevet

Jenta mi på 7 mnd var forkjølt for første gang og ville heller ikke spise på dagtid. Hun er også nattavvent, men skulle ha mat på natten hele 4 ganger. Men siden hun ikke spiste på dagen skjønner jeg jo det, gikk over med en gang hun ble frisk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...