Gå til innhold

Morgenmenneske!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver morgen nå står jeg opp i 4-5 tiden, lys våken. Nyter stillheten og det er av uante grunner denne tiden på døgnet jeg føler jeg "virker" mest. Jeg vasker klær, rydder kjøkkenet, går ut å fôrer hestene på gården her, møkker boksen, forbereder kveldsmaten dems og veier opp alt høyet de skal spise iløpet av dagen. Kommer inn igjen så lager jeg omelett eller grøt til frokost til mannen min og datteren min, mater hunden og kattene våre. Får vesla i barnehagen og bare går å rydder, vasker litt dagligdagse ting. Så blir klokka 12-ish og jeg er energiløs resten av dagen gjerne!

Jeg kan i teorien fint gå å legge meg i 20 tiden, bare synd jeg aldri gjør det. Klokka blir stort sett 22-23 før jeg bysser også er det opp igjen til en ny dag i 4-5 tiden. Hender seg jeg får en liten høneblund på dagen men ofte er det ikke :P

Og årsaken til at jeg våkner kan være så mangt, babyen i magen hikker, tomler rundt, vil ikke at mamma skal sove, må på do og 50 andre forskjellige grunner. Selv om jeg er trøtt og godt vil sove mer så er det akkurat som "sjefen" har sagt atte og opp må jeg...

Flere som har det sånn, eller liknende?

Er 8 uker igjen til termin så nærmer seg med stormskritt nå ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...