Gå til innhold

Sagaen om Isfolket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg lest ferdig den siste boken om sagen om isfolket. Og jeg vil nesten gråte pga det ikke er flere bøker! Fullsendig hekta, er det flere?

Jeg kunne virkelig tenkte meg at de ble laget en film utav de bøkene, håper de gjør det en gang :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oj oj, dette har ikke jeg fått med meg!! :) Håper virkelig det blir bra, er så mange ganger når en leser bøker før en ser filmen at en blir skuffa!

Skrevet

Du må reise til valdres folkemuseum å se forestillingen som går hver sommer! Er helt magisk!!!

Skrevet

oj oj, dette har ikke jeg fått med meg!! :) Håper virkelig det blir bra, er så mange ganger når en leser bøker før en ser filmen at en blir skuffa!

Skrevet

Les heksemesteren. Serie på 12 bøker, og deretter Lysets rike. Den siste serien kombinerer de to første (isfolket og heksemesteren) Og da er Sol og Tengel og flere av de kjære med igjen!

Skrevet

Heksemesteren var bra. Til å begynne med hvertfall. Men lysets rike var bare merkelig... Kan IKKE sammenlignes med sagaen om isfolket.. Jeg angrer på at jeg leste lysets rike, for det ødela litt av isfolket for meg... Men leser du heksemesteren, MÅ du lese lysets rike også. For de hører sammen.

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvordan ens erie som isfolket kan fenge voksne damer? Det er jo så enkel og simpel litteratur, skikkelig fjortisbøker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...