Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hun er så stor av seg, best i alt, og ingen kan måle seg med henne. Alle må gjøre som hun sier, hvis ikke bryter 3. verdenskrig ut. Alt med henne er perfekt, og hun er jo såå smart. Så kom hun på besøk her om dagen, og mens praten gikk, så fortalte hun om en test hun hadde tatt på facebook (ja, vi vet jo alle hvor seriøse de er...NOT). Og hun var helt i skyene stolt og høy på hatten da hun sier: "Vet dere, jeg tok en test på facebook her om dagen. Den handlet om hvor god jeg er i engelsk. jeg fikk 10 av 10 rette! Hehe..." Jeg gikk og sjekket denne testen, og jeg holdt på å le meg skakk i hjel.. Man skulle oversette noe fra engelsk til norsk, ala dette: In the summer, i like ice cream. I speak english. osv... Hoho, jadda...Kjempebra, svigermor;) Ikke mange som får 10 rette på denne testen nei...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Tror ikke bare det er svigermor som herved er offisielt mindre smart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå