Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 samboeren min pleier av og til å filme eller ta typiske festebilder når han er på fest..Av kompiser, venninner osv.. Men jeg synes det var litt "merkelig" da han hadde vært på en privatfest, og vært inne på et soverom for å vekke to jenter, og filmet dem mens han sa at de måtte stå opp og fortsette festen, mens han lo i bakgrunnen.. (det var privatfest, og disse to jentene hadde lagt seg i et soverom i det huset). De var ikke avkledd eller noe sånt..Men likevel. Hva var poenget med den videoen? Han pleier ikke å filme "slike" ting,.. Overreagerer jeg?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Han høres ikke helt god ut. Å vekke jenter som sover for å filme dem er bare creepy. Hadde jeg blitt vekt av en irriterende fyr med kamera så hadde jeg slengt ham på hue og rævva ut!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 HI Jeg vet ikke om jeg overreagerer, eller hva det er, men jeg har flere ganger lagt merke til rarer ting ved han når vi er sammen på fest. Hvis vi feks ser en skikkelig berte med kort-kort miniskjørt og dyp utringning, så kan han si til meg at hun så jo helt dum ut..Og at hun ikke var riktig god hode som går slik kledd, og trodde hun var så deilig. men likevel så må han se ekstra mye på henne..Hvis det viser seg at hun er en kjenning av våre venner, eller at hun havner på samme privatfest som oss, så viser han henne likevel mye oppmerksomhet og prøver å komme i uskyldig kontakt. Det trenger ikke bare være pene bombojenter, men all slags jenter.. Han har flere ganger pratet stygt om ei ung jente på 16 år til meg, og om hvor irriterende hun er fordi hun lyver slik til alle og er så løs på tråden. Men når vi møter henne på fest, så "må" han allikavel prate med henne..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Oppførselen hans på fest høres ut som et stort faresignal for meg i hvertfall.. Hva er det han vil oppnå liksom?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Å filme folk eller gjøre opptak av dem i fylla er virkelig dårlig stil, og kan misbrukes. Særlig de som ligger og sover: han overrumpler folk i en sårbar situasjon. Det er dårlig gjort.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 HI ja ikke vet jeg hva han vil oppnå.. Ikke for å skryte, eller vøre selvgod, men jeg er en ganske pen og slank jente, og får mange blikk og komplimenter etter meg når vi er ute på byen og ellers. Han er derimot mindre pen og tjukk.. Kanskje han er sjalu? Kanskje han leter etter noen å være utro med? Jeg vet ikke.. Men det er en merkelig oppførsel!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 HI Det var vel kanskje feil av mmeg å si at de lå og sov..De hadde LAGT seg, men sov ikke..De lo der og fniste i senga som de to 14-tissene de er..Og han også.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #8 Skrevet 22. oktober 2010 Og han er hvor gammel? Høres ikke ut som dere er spes gamle, og at iallefall han trenger og vokse opp litt... Hadde kjæresten min gått rundt og filmet folk sånn, så hadde jeg trodd d hadde klikket for han...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #9 Skrevet 22. oktober 2010 Samboern din er kanskje fysisk voksen, men han høres ikke særlig mentalt voksen ut! Det er jo slikt som 15-16 åringer driver med når de drikker bare for å tøffe seg.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #10 Skrevet 22. oktober 2010 Altså, jeg antar at dere ikke er særlig gamle? Siden dere er på fest med 16 åringer? Men nei han hørtes ikke videre klok ut. Han har en rar side, det er jeg veldig enig i..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #11 Skrevet 22. oktober 2010 Ok, dere er under 20 håper jeg, siden dere møter jenter på 16 på fest. Da vil jeg bare tro han er umoden. Case closed!
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #12 Skrevet 22. oktober 2010 Han er 26 år... Grunnen til at det finnes 16 åringen på disse festene, er fordi vi bor på ei lita bygd hvor alle kjenner alle, og alle fester med alle...
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #13 Skrevet 22. oktober 2010 26 år og oppfører seg sånn, OG fester med ungjenter? Tror dere bør komme dere utav den derre rare bygda slik at han kan få seg noe begrep om hva det å oppføre seg i tråd med alder vil si, og ikke minst skaffe seg litt antenner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå