Gå til innhold

vintersko til 3 og 5 åring??? hvilke anbefaler du??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen anbefalinger?? synes de Sorelskoene ser litt store og klumpete ut, men det gjør vel kanskje de fleste vinterskoa??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har kjøpt viking goretex til våre på 2 og 4 år :)

Skrevet

Sorel er helt ok det, bare ikke til de helt minste;) Men ja- de er litt klumpete og tunge i forhold til mange andre sko. Hadde sorel til mellomste i fjor og året før, og hun var veldig glad i de:) (hun var da 4 og 5 år)

I år falt vi på Viking til lilleknott på 2,5 mens jentene fikk ecco. Jeg var i utgangspunktet veldig skeptisk til ecco da de er utrolig smale og det da fort blr trangt (i bredden) og kaldt... men de hadde fått en ny modell som var god og bred, så vi endte opp med de;) Kanskje ecco har fått litt tilbakemeldinger på at de er smale...

Skrevet

Jeg kjøpte Norheim sine på G-Sport, og det har ikke vært noe sjakk-trekk :s Fikk klissvåte sko hjem i dag, og en gutt som var kjempe kald på bena. De skulle være vanntett fikk jeg beskjed om.. Har sett på sorel jeg og, men synes og de ser ubehagelige ut for mini.. Skal å jakte i morgen, imens får han bruke sherroxene sine =)

Skrevet

Begge barna har Viking Goretex sko. Kjøpte på salg til hhv 349,- og 479,- Veldig glad for at jeg kjøpte de på salg =)

Skrevet

Vi sverger til Ecco!

Men de er litt smale, så det er ikke alle små føtter som passer de så godt..

Skrevet

Vi har viking gore tex, kjøpt på salg til 399 nå. Nedsatt fra 699. De har på G-sport denne uka også tror æ. men det er ikke samme type som vi kjøpte da, men så gode ut de å

Skrevet

viking gore tex her

Skrevet

Pleier å kjøpe Viking, men iår kjøpte jeg Reima på Obs til begge barnehagebarna og er så langt kjempefornøyd.

Lever de i tilegg hele vinteren blir de nok gjentatt til neste år.

Skrevet

Tassen brukte Sorel i fjor(2,5 år da) og i år, og det var ikke noe problem. Dem virker litt store og klumpete ja, men jeg syns dem er veldig ålreite.

Skrevet

Vi har bytta litt på mellom Viking og Ecco gore-tex. Har kjøpt det de har hatt kampanjer på.. I år var det Skoringen som hadde 40% på Viking, så da ble det Viking.

Så lenge ungene dine ikke er veldig smale i foten er de like gode synes jeg, eneste er at Viking sine er litt glattere på isete føre.

Har prøvd noen andre merker også men synes de blir så fort slitt i utseende, både Viking og Ecco holder seg fine hele sesongen gjennom. Har opplevd en gang av Ecco-skoene lakk vann, klagde da til butikken og fikk nye med en gang, de har garanti fra fabrikken på vanntettheten.

Skrevet

Kjøpte Viking Goretex til tvillingene på snart 3 år. Kosta 399,- på G-sport. De bruker dem for første gang i bhg i dag. Hadde samme merket til dem i fjor. Funka kjempebra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...