Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Fikk brutalt avslag fra siste sjanse for barnehageplass/barnepass i dag. Det gjør meg ufattelig trist, selvom det selvfølgelig er bra for både meg og datteren min å være hjemme sammen litt til... Fremmede, virtuelle medsøstre, kan ikke dere trøste meg litt?
Super-Mish Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Eller bare forlenge permisjonen og ta opp igjen skolen om enda et år?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Huff, så leit da =( Har du ingen gode hjelpere som kan trå til? Går det ikke an å anke?? Vet ikke hva annet jeg kan råde deg til =(
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Har ringt hver eneste barnehage i flere kilometers omkrets strekningen mellom hjemme og skolen. Jeg kunne selvsagt brukt en 17 årig drop-out eller en som ikke kan norsk som dagmamma, men Lille er jo tross alt den som betyr mest.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 hva med å få en praktikant. så kan du ta inn et eller to dagbarn og få penger for pass av dem og visp så har du både økonomi og hjelp til å passe barna samt kan utdanne deg videre. Klart du finner en løsning!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå