Gå til innhold

blir så tett om kvelden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min lille vakre pike på 6 mnd. blir så tett i nesa om kvelden når jeg legger henne, hva kan det være?det surkler i nesa og høres av og til t som om hun snorker...er alltid godt utluftet på soverommet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å svare på:) Jeg har fått beskjed med legen å bruke babynesespray (saltvann) når hun er tett - siden babyer er "nesepustere" og de kan få litt panikk om de ikke klarer å puste gjennom nesa.

Kanskje det er allergi, forkjølelse, inneklimaet osv:)

Skrevet

Har det vart lenge? Eller kan det være en reaksjon på at det har blitt kaldt den siste tiden (vet ikke hvordan temp på soverommet er)?

Har dere teppe på soverommet? Eller kan det ha vært dyr der inne (katt, hund etc)? Hvor vender vinduet hen (er det muligheter for mye trafikk utenfor - tenker eksos ol som kan komme inn)?

Hvis hun kan reagere på midd i sengetøyet kan du jo prøve å fryse det ned og se om det blir bedre.

Hvis det kun er på soverommet hun blir tett ville jeg kanskje vurdert å se om det er noen støvfeller der, evt teste for allergier.

Vet ikke om hun kan reagere sånn på f.eks skyllemiddel i sengetøy eller lignende?

Har ikke erfaring emd dette selv, annet enn at jeg har en samboer med astma, dette er bare forslag og ting jeg hadde sjekket ut selv.

Lykke til, håper du finner ut av det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...