Gå til innhold

Beinhinnebetennelse/Legghinnebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt det kronisk i mange år, men det har vært ok i ca 12 år da jeg fikk beskjed om å slutte med all terning av ben og jeg ble lat.....

Det kom tilbake i februar i år når jeg begynte på aerobic men hadde ingen problemer med det da jeg begynte trene på sats for 3,5 år siden.

Jeg har fra mars til juni gått til fysio og betalt ca 700 per jævlig smertefull behandling i uka og det bedret seg. Inntil i dag da jeg kjente det igjen i den ene leggen, men ikke har tort å trene ordentlig siden behandlingen...

Why is it back?

Noen som har erfaring med beinhinne/legghinnebetennelse? Hva kan jeg gjøre hjemme uten fysio?? Det er drittdyrt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk beskjed av kiropraktoren min at det gjerne kan ha med hva slags sko man bruker. Jeg fikk store problemer med beinhinnebetennelse da jeg tok opp håndballen i voksen alder. Viste seg at det kom av håndballskoa. Det går visst også an å kjøpe halv-såler, slik at man får en annen belastning når man går. Men jeg er ikke noen ekspert her, så du bør nok sjekke det opp =) det finnes også betennelsesdempene krem man kan få resept på.

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...