It's all about me Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg synes NRK er enorm flinke til mye av barneprogramme de produserer, men denne rører noe forferdelig ved irritasjonen min. Den er rett og slett bare skikkelig simpel. Men ungene liker den da, og det er vel det viktigste.
Monajenten Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Nuss nuss Kosinus, kosikosinus!!!8#%(W#)=(W)%/$() Er rimelig lei av den sangen, kan man si. Ungene elsker det her også, og de har vist noen episoder på SFO også sånn at størsten har gått og sunget på den omtrent halve døgnet. *gal*
Snuppa! Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Haha, eldste digger den. Men må innrømme at det er JEG som har dilla på sangen da.....
It's all about me Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 Sangen setter seg fast dessverre. Argh, fryktelig irriterende.
Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg liker den ikke, men det gjør barna. Den er jo barna som skal sitte å se på det, så hva jeg syns spiller egentlig ingen rolle.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 hehe... Akkurat den der synes jeg ikke er så verst faktisk:) Det er liksom en "live-versjon" av Mikkes klubbhus / Dora the explorer osv. Men jeg likte jo Solveig i utgangspunktet da. Hvis det kanskje har noen betydning..
mamman til to gutter Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Her liker jeg det, mens 3åringen er overbevist om at Kosinus er skummel... Jeg prøver å forklare at han bare er litt for glad i tall, men ikke mener å være slem og at han alltid er snill til slutt, men han er fortsatt ikke overbevist. Mulig han bare er litt for liten.
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Treåringen min elsker det. Selv synes jeg at Solveig er noe av det søteste på norsk tv, og at barne tv man kan lære noe av er positivt. Gamlefar syntes dataspilleffektene ble litt for mye, men jeg tror han også har en hemmelig crush på Solveig:) Solveig og Kosinus får bra karakter herfra!
solita 06 Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Her liker vi Solveig og Kosinus! Hun er jo knallsøt, og så liker jeg kostymeskiftet til superhelt når hun må ut å redde Kosinus! Dragen tja..., men sønnen elsker hele greia og sitter helt stram og lyttende på fanget, så da koser jeg meg jeg og :-) Fint med ny og frisk norsk barne-tv, og kan hende lærer barna litt og!
Ella & gull med smilehull Skrevet 22. oktober 2010 #10 Skrevet 22. oktober 2010 Sønnen liker den ganske godt. Selv irriterer jeg mer grønn over den bråkete, uhøflige dragen som havner i trøbbel og forventer at Solveig skal redde han hver gang. Han maser og maser på henne samtidig som han momser i seg godterier og annet som finnes der han er sperret inne denne gangen. Den stakkars dama halser rundt og legger seg langflat når han maser om at hun må skynde seg. Jeg synes hun kunne si at nå får han værsågod være tålmodig, han har tross alt satt seg selv i denne situasjonen. Kosinus kan jo sluke så mange tall han vil, for Solveig slipper det hun har i hendene og redder han alltid.
Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #11 Skrevet 22. oktober 2010 Syns den er morsom, og ungene digger det!
Gjest Skrevet 22. oktober 2010 #12 Skrevet 22. oktober 2010 Har ikke sett så mye på det, men jeg har sett nok til å finne ut at SKRIMMEL SKRAMMEL er MYE verre. Gud for et talentløst barnetv-program....
It's all about me Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #13 Skrevet 22. oktober 2010 Ha ha, ja du kan få sakt det. Det er vel ikke så bra lærdom til barna akkurat. Bare gjør så mye ugang du vil så kommer mamma og pappa uansett og redder deg. Og du er de ikke raske nok er det bare å mase, he he he.
It's all about me Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #14 Skrevet 22. oktober 2010 Nei Skrimmel Skrammel liker jeg av en eller annen grunn. Og da sitter ungene iallfall klistret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå