Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Altså hver en ullsokk og hver en truse?? Jeg prøver så godt jeg kan, har merket noen sokker,spesielt alle i ull men er ganske slitsomt når 2 barn for masse klær osv..men verdt det!
Gjest ->>- Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Alt til femåringen. Tolvåringen slenger i mindre grad trusene og sokkene sine rundt om kring, så der begrenser det seg jo en del. ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 har merket alt utenom sokker og truser.orker bare ikke,og det er ikke krise om en sokk/truse kommer bort.resten er merket godt
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg merker ikke vanlige sokker og jeg bryr meg ingenting om de blir borte. Truser prøver jeg å merke, men det hender nok jeg glemmer det. Ullsokker merker jeg også. Det meste av vanlige klær med vaskelapp i merker jeg med merketusj, så da tar det ikke så veldig lang tid.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Prøver, men tar det i store bolker. går gjennom alt i skapet og tar ut det som ikke er merket og dermed stryker på hauer med merker mens jeg ser på tv. Men alle sokker gidder jeg ikke merke, altså. Noen fine hjemmestrikkede bare.
Monajenten Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Har ikke merket sokker men merker alt annet, og så truser:-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 merker du med tusj eller stryker på da??
Monajenten Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Haha, skulle stå "også" truser, ikke "og så" ;-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Nå (3.klassing) merker jeg kun ytterklær, eller klær som han kan finne på å kle av seg i offentlighet (skolen), som fleecejakker. Har en tusj liggende i gangen hvor jeg merker alt nytt før han går ut døra. Før hadde jeg en ved tørkestativet også, så merket jeg med det samme de skulle brettes om det ikke var merket fra før. Klistrelappene fikk jeg aldri dreis på (selv om jeg strøyk på hjemmestrikka klær, i mangel av en plass å skrive på).
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Nå (3.klassing) merker jeg kun ytterklær, eller klær som han kan finne på å kle av seg i offentlighet (skolen), som fleecejakker. Har en tusj liggende i gangen hvor jeg merker alt nytt før han går ut døra. Før hadde jeg en ved tørkestativet også, så merket jeg med det samme de skulle brettes om det ikke var merket fra før. Klistrelappene fikk jeg aldri dreis på (selv om jeg strøyk på hjemmestrikka klær, i mangel av en plass å skrive på).
Gjest ->>- Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Stryker for det meste, men har merketusj liggende om vi ser at et plagg ikke er merket sånn i på-vei-ut-døra-farten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå