Gå til innhold

noen som har iphone??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen begynte å snakke om å kjøpe iphone til meg i forsinka bursdagspresang, noen som har iphone her inne og er dere fornøyde??

noen som vet forskjell på iphone 3 og iphone 4??

Er egentlig fornøyd med en helt vanlig mobil jeg, men har begynt å surfe endel på nettet fra vanlig mobil, og det koster jo MASSE, er derfor han har funnet ut at jeg kanskje skulle hatt meg en iphone istedenfor en vanlig nå når jeg allikevel må ha meg en ny telefon!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har iPhone 3GS. Er veldig fornøyd!! Super duppedings :-)

Men ville nok valgt iPhone 4 hadde jeg hatt valget. Bedre kamera, bedre skjerm,bedre kapasitet..

Her er en sammenligning av iPhone 3GS og iPhone 4:

http://www.apple.com/no/iphone/compare-iphones/

Skrevet

Bestlte akkurat en iPhone 4 nå. Var i en butikk tidligere og han sa at man ikke måtte finne på å kjøpe iPhone 3 nå som 4 er kommet for salg. Er visst så mye bedre. Bildekvaliteten på kameraet er mye bedre pluss at du kan filme i HD. Sikker mye annet stæsj også.

http://www.apple.com/iphone/compare-iphones/

Skrevet

hmmmm, da blir det nok iphone 4 da, hvis det blir iphone :-)

Skrevet

hvilket abbonement har dere forresten??

Skrevet

Jeg kjøpte ikke min selv,men overtok samboerens gamle da han fikk ny. Siden den da var uten binding, fortsatte jeg bare mitt gamle abonnement (fri familie).

Men har forstått det sånnt at det kan være lurt å ha et abonnement med masse nedlasting inkl hvis du har tenkt å gå litt på nett via 3G. Jeg gjør sjelden det da,er som regel hjemme koplet opp mot det trådløse nettverket(og da koster det jo ingenting). :-)

Skrevet

Jeg fikk beskjed i butikken at hvis du ikke trengte en kjempe avansert mobil med masse ekstra så trengte man ikke kjøpe 4. Men det er vel valgfritt.

4'ern er av glass så den tåler MYE mindre enn 3gs !

Jeg har 3gs og er KJEMPE fornøyd! Har ikke lyst på 4 engang jeg da, syns den er klumpete å holde i siden den er så firkanta i forhold til 3gs.

Jeg har talkmore link. Veldig fornøyd med abo så gadd ikke bytte(kjøpte tlf operatørfri hos apple)

Skrevet

Jeg kjøpte den på Apple. Har OneCall fra før av, og får så lave regninger at det nesten ikke kan kalles en regning engang. Jeg la sammen alle regningene mine siste året, pluss 5000 for en ny iPhone og det ble mindre enn hvis jeg kjøpte den med et abonnement.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...