♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Og hvilken skrivemåte er best? Synes det er så vanskelig med guttenavn! Har derre evt andre forslag? Vet ikke om det er gutt eller jente i magen, men vil gjerne ha noen navn klar til fødselen. Jentenavn har jeg klart, selv om sambo ikke er enig..enda..hehe ;o)
MღM Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg liker navnet godt og hadde det på lista mi tror kanskje jeg hadde valgt Mads, men har ingen spesiell grunn for hvorfor
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tenker også at det burde skrives Mads, men samboer mener det uttales med "t" og defor skal skrives med "t", alts Mats...
MღM Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 For meg så hadde det vært det samme, om sambo ville hatt Mats, så hadde nok det vært helt greit - viktigst er at man er enig om navnet
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, helt enig med deg. Vi blir nok ikke å lage en krangel ut av stavemåten for Mads/Mats om det navnet blir aktuelt. Har da så mye annet vi kan krangle om! hehe ;o)
MღM Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 He he, ja er viktig å velge sine kamper Hvis vår neste er jente så er navnet klart, men om det blir en gutt så er nok Mads/Mats tilbake på lista tenker jeg synes guttenavn er vanskelig, så har ikke så mange å velge i...
Mrs. Kaizer Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, det er et fint navn.. Selv har jeg en Mads:-)
Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Var på lista mi. Ville skrevet det Mats, men mannen min likte ikke navnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå