Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hva syns dere om Lady Gaga? Jeg synes musikkvideoene hennes er i sterkeste laget med kister og alt.. Hørte også at hun ville ha ekte døde mennesker på scenen når hun opptrer.. Grøss og gru, det er noe man ikke skal tulle slik med! Ellesr synes jeg hun har herlig musikk og klarer å fenge folk! Flott at vi har en artist ulik andre som t ør å skille seg ut, og lady gaga er perfekt slik!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Synes hun er irriterende, oppmerksomhetssyk og tilgjort. Men hun har et par gode hits, den skal hun ha.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 liker musikken!! Babababa poker face!!! hi hi!!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 har aldri sett en video av henne,men det jeg har sett av henne i mediene er at det ser ut som hun er en fantasifigur!man ser henne aldri i noe annet enn kostymer,hun er rarheten selv egentlig! ja,musikken er jo ok,mange hits,men jeg synes det blir alt for kalkulerende dette med å ha et helt team spesifikt til å bygge opp en artisk slik,det blir rett og slett for kunstig. jeg skjønner meg rett og slett ikke på henne!
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg liker musikken hennes men kan spare meg for kles stilen hennes. Den er bare fææææl!! Hvem i allverden går på byn i bh og truse? Eller på fest i kjøtt kjole og kjøtt sko??? Musikken er bra men selve dama virker fjern og en tanke psykisk ustabil...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Anonym 21.03: Du kjenner lite til Lady gaga skjønner jeg... Det har ikke vært noe team og bygget henne opp som artist. Hun har vært artist siden tidlig tenårene og spilt på underground klubber i New York.. Hun har jobbet som låtskriver for store stjerner før hun selv slo igjennom. Kostymelignende klær har hun gått med halve livet, de er endel av henne. She was born this way!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Tror faktisk det er akkurat dette som gjør henne så populær, pr triks. Hadde ikke hun gjort så mange oppsiktsvekkende ting så ville hun ikke vært så kjent. Og det at hun virker ustabil og fjern, tror det også er med på å gjøre musikken og videoene og showene så utrolig bra! Tommelen opp for henne:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Musikken/talentet: veldig talentfull artist/songwriter Personlighet/stil: meget ustabil
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 om folk liker musikken hennes så er det vel ikke direkte uforståelig, men jeg er ikke spesielt fan. i tilegg blir jeg litt lei av kjendiser som skal være så innmari annerledes... men har ikke noen hard kritikk å komme meg.. orker ikke engasjere meg så masse.. er bare ingen lady gaga fan...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #13 Skrevet 21. oktober 2010 Liker henne og musikken. Hun er utrolig flink musikalsk. http://www.youtube.com/watch?v=l3R3KqrJAI4
Let's hear it for the boys! Skrevet 21. oktober 2010 #15 Skrevet 21. oktober 2010 Et stort musikalsk talent, i tillegg til upåklagelig karisma og tiltrekningskraft. Hun er en "aquired taste" og jeg skjønner at mange har problemer med å svelge henne, men jeg har en forkjærlighet for lidenskapelige mennesker og da må jeg selvfølgelig elske Gaga
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. oktober 2010 #16 Skrevet 21. oktober 2010 Elsker henne! Liker at hun skiller seg ut og konserten i helga var RÅBRA
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå