Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hvordan bli "bikiniklar" på to uker??? Jeg vil ikke ned i vekt, det trenger jeg ikke, MEN en litt slapp stil det siste halve året har resultert i en litt "slapp" kropp.. Litt kvapsete mage, noen cellulitter på rumpe og lår og slappe overarmer Nå har mannen bestilt sydentur til hele familien, og vi reiser om 2 UKER!! Gleder meg ikke til å gå i badetøy på stranda med denne bleike, slappe kroppen......om den er aldri så slank :s Hva er deres beste tips for å "stramme opp" en slapp kropp så den blir raskest mulig "bikiniklar"? Takknemlig for alle gode råd :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 På så kort tid er det liksom ikke så mye å få gjort med slapp hud osv. MEN solarium, eller altså brunfarge kan skjule mye Ta MASSE sol!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 trene, trene, trene! det hjelper fortere enn du tror kan godt være det er innbilning men jeg føler meg straks "strammere" om det er lenge siden jeg har trent og deretter trener 4-5 ganger i uken bruk en cellulitt-krem! noen kremer gjør at huden kjennes strammere ut med en gang. jeg bruker den fra mary kay, har aldri hatt mye cellulitter, bare sånn som nesten ikke viser, de viser ikke lenger! spray-tan gjør at huden ser jevnere og strammere ut gå og spray deg, det koster ikke så veldig mye, så har du et grunnlag før sydenturen også god tur!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Må bli daglig jogging og spray tan da tenker jeg ;-) solarium liker jeg ikke... Takker for tips! HI
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 kjøp deg en sånn tung rockering.. rock 10 min mens du ser på tv hver kveld. magi for slapp mage! selvbruning kombinert med solarium er også ganske effektivt når en skal sjule skavankene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 kjøp deg en sånn tung rockering.. rock 10 min mens du ser på tv hver kveld. magi for slapp mage! selvbruning kombinert med solarium er også ganske effektivt når en skal sjule skavankene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg tok 11 bailinetimer og verdt hver krone!! (men dyrt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå