Gå til innhold

Gleder meg til jul!!!!

Alva♂️♂️♂️♀️

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pussig det der, men jeg har det med å komme i julestemning altfor tidlig, hehe...

Nå med snø ute, deilige sure klementiner og mørke kvelder, ja, da kommer julestemningen snikende på meg :-)

I år har jeg lyst å få til en koselig dag der jeg inviterer noen venninner over (med deres barn) og baker pepperkaker og kanskje lussekatter, og så ser vi Polarekspressen og spiser baksten og drikker kakao etterpå når det mørknes og vi kan tenne levende lys. Noen som har forsøkt dette med en drøss med unger? Høres veldig koselig ut i teorien nemlig, men vil det fungere i praksis? Er snakk om 9-11 unger fra 1-9 år, og 3-4 mammaer, alt ettersom hvem som kommer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gleder meg også noe heftig til jul i år (også..) Det er ei herlig tid!

Vi er samlet en hel gjeng hvert år for å bake. Men vi er så heldige at vi får låne heimkunskapen på mannes jobb =) Da har vi 6 konfyrer, og vi får gjort unna 4-5 slag med kaker, og har det sabla gøy! ;)

Ser for meg at om det er 4 mammaer som skal ha med seg litt hjem og to slag... Kan det fort bli litt lite med en ovn kanskje?

Uansett er det jo gøy med litt kaostilstander før jul =)

Skrevet

Hehe...ser det er flere som har samme "planene" som oss her i huset. Er så kos å samle en skokk med unger å la dem bake i vei og kose seg masse. Her blir det vel fra 2 år og oppover.

Skrevet

Ja, irriterende det der.

Skrev bare at vi skal kun bake nok til selve filmen, så tror ovnen vår holder siden den kan bake i flere "lag" samtidig :-)

Skrevet

gleder meg også noe enormt til jul, som jeg gjør hvert år. kom også skikkelig i stemmning i dag når det var ganske så hvitt ute:)

gleder meg også til kakebaking og kos med familien :) kansje vi også skal innvitere noen på kakebaking i år :)

førjulstiden er bare såååå fantastisk!!

Skrevet

SÅÅÅ koslig :)

FOr første gang på flere år gleder jeg meg og masse til jul i år ( pga sykdom , skilsmisse ++)

Her har jeg bestilt nye julegardiner til huset...og duker....begynt planlegge julegaver og har planer om å få unna endel av julegavekjøpene nå iløpet av november..slik at adventestiden kan NYTES...

Familien skal blandt annet på teater- se Jul I Skomakergata...like opptil jul.....gleder meg som en liten unge...

Og i tillegg skal vi endelig feire juleaften hjemme og mine foreldre kommer....deilig slippe pakke seg ut.....

GOD JUL :):):):)

Skrevet

Pleier å ha juleselskap i romjula vi med venner og deres barn, vi har vært opptil 10 barn og 8 voksne, ikke har vi stort hus heller, men det var veldig hyggelig og gjestene var der i mange timer. Lav stressfaktor og høy avslappingsfaktor :-)

Laget til hobbyverksted til barna på kjøkkenet, satte på litt film og barna lekte vel over hele huset mer eller mindre :-) >feks gjemsel på mitt klesrom b.l.a.

Julebakst med så mange har jeg foreløpig ikke kjøkken til, men kansje om et par år :-) Ikke umulig det blir starta ny tradisjon da :-)

Skrevet

Å, jeg gleder meg veldig til jul! Mye mer enn vanlig! Og det skyldes at vi stikker til Amsterdam på familiebesøk hvor jul ikke feires på samme intense måten ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...