Gå til innhold

Kjøper dere datovarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har omtrent latt det gå sport i å kjøpe varer som er i ferd med å gå ut på dato når de legges ut til halv pris. Har 3 butikker som vi tar runden innom stort sett hver dag og kjøper opp alt av interessante datovarer. Masse penger å spare på å betale bare halv pris på helt fine varer. Her om dagen kjøpte vi f.eks 24 kg fint fårikålkjøtt til 25 kr kg.

Andre som gjør dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er jeg velig kresen!!Spiser kun mat som er holbarhet innen dags dato..

Skrevet

Vi har ingen runde vi tar, men dersom vi finner noe på butikken hvor vi pleier å handle kjøper jeg det gjerne..:) Finnes jo mye annet moro å bruke pengene på!

Skrevet

Ja, spesielt hvis jeg finner biffkjøtt ol så gjør jeg mer enn gjerne det.

Kjøper ikke melk og fisk som er i ferd med å gå ut da.

Skrevet

Handler en gang i uka og gidder ikke å bruke tid på å fly etter tilbudsvarer i butikkene hver dag.

Skrevet

Det skjer ja. Er jo mye som holder seg en god stund over dato. Det siste jeg kjøpte var vel appelsinjuice til 5 kr literen.

Skrevet

Datovarer er jo ikke gått ut på dato da. Butikkene har ikke lov til å selge varer som er gått over dato. Datovarer går ut på dato om et par dager og selges til halv pris for at butikken skal få solgt dem FØR de går ut på dato.

Skrevet

Om det er noe jeg vet jeg får brukt før det går ut av dato, eller det kan fryses ned, så kjøper jeg det ja. Hadde en kriseperiode der jeg omtrent kun overlevde fordi jeg tok runden innom alle butikker i byen og kjøpte kun datovarer. Fikk fryseren full av finstrimlet svinekjøtt den gangen, og lagde det og ris daglig i et par uker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...