Gå til innhold

HELT seriøst... Hva har dere utbetalt i mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns jeg har så dårlig lønn :(

Jobber i det private og har utbetalt 18.700 kr.... SYKT dårlig :( Og småflaut når folk søker meg opp i skattelistene :( :( :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber i helsesektoren. Har en årslønn på 403000,-, og har utbetalt 22100,- mnd.

Skrevet

Jobber også i helsevesenet... Forresten digg å komme opp i 100% lønn igjen etter permisjonen :) Får vel utbetalt ca 20 000-22 000 i måneden.

Skrevet

By the way... åssen går det med hun som er smelt på tjukken igjen? Formen bra?

Skrevet

tjohoohoo. Jo, formen er så deeer.. Småkvalm, men det kan heeelt sikkert ikke sammenliknes med din hyperems++. ;) Jeg overlever vel denna gangen og;)

Men litt bekymra for lønna... Så rævva betalt skal en leite lenge etter... Men blir jo skatta halvt ihjæl..

Skrevet

24 200 kr i mnd

Skrevet

Hva skal jeg si da med mine "usle" 16 000? jeg jobber fulltid i bhg... Mange som tener mye mindre en deg.

Skrevet

Ped leder i bhg og får litt over 19 utbetalt

Syns nå alle vi får bra betalt jeg da...

Tenk på de som ikke får noe særlig i det hele tatt!!

Skrevet

Jeg jobber som lærling og har utbetalt HELE 10 000 i mnd inkl stipend og studielån... Men nå er jeg så heldig at gubben har rundt 25 000 utbetalt da, så vi klarer jo oss...

Skrevet

Dere sier jo utbetalt så regner med at dere da mener etter skatt? Syns isåfall det er merkelig at noen klager på beløpene jeg ser her..Jeg får utbetalt, altså etter skatt ca 13-14000 i mnden! Atpåtil får sambo ca 8000 etter skatt fordi han går på attføring.

Jobber på bensinstasjon så det er ikke en veldig vanskelig jobb heller sånn sett med tanke på utdanning osv heller, men syns ikke man skal klage egentlig når man har mer enn 15000 i mnden! Vil man ha mer får man skaffe seg en annen jobb.

Skrevet

er 18.700 sykt dårlig??? hva har dere i timelønn,jeg er hjelpepleier og har 152,33 kr på ei 40% stilling har jeg ca 7500 kr utbetalt,da jobber jeg annenhver helg og kvelder ,kun 2 dagvakter på 6 uker.

Skrevet

Jeg har utbetalt 24.600,- i mnd.

Skrevet

er hjelpepleier, jobber i kommunen. Har 18.700 utbetalt i 75% stilling. Jobber hver 3. helg og 3.delt turnus. Tror timelønna mi er på ca 170 kr. Er dette bra eller dårlig?

Skrevet

Jeg har utbetalt 16180,- pr mnd + litt ymse på hjemme plan hvor jeg MÅ tjene noen kr på egenhånd. Så jeg klarer meg men lever ikke noe luksusliv :P

Skrevet

Jeg er sykepleier og jobber 60% stilling på dagtid. Har 200 kr timen og får utbetalt ca 13500 kr i mnd. Dere som får utbetalt nærmere 20.000 kr mnd syns jeg ikke har noe å klage over...det er jo absolutt en god slant!!! Slutt å klag!!!

Skrevet

jeg har 18 950 pr mnd.. 96,2 % stilling i kommunen som lærer.

Hadde mannen jobbet så hadde dette føltes som en god lønn, men siden han er student så føles ikek dette nok. Om 4 år, nå han er ferdig med studiene og han tjener omtrent det samme som meg... DA får vi det bra.

Skrevet

har ca 30.000 utbetalt pr mnd men har studert lenge. Ofte sammenheng her...

Skrevet

Jeg har 16200 utbetalt som 75% nattevakt som hjelpepleier og mannen har vell 21000 som flymotorinspektør.

Skrevet

Godt poeng, Sfinx`n♥ 03+08+11♥ 20.000 som eneste lønning i mnd - det er skjønner jeg kan være for lite.

Skrevet

Har utbetalt 21 800, jobber i det private og er ung og helt nyutdannet

Skrevet

9000..men det er dagpenger hehe,

gubben har vel 23 tenker jeg,,,...husleia er vel 4000.....klager ikke

Skrevet

jeg er alenemamma da, og får rundt 20 utbetalt i mnd.. er jo ikke direkte lønn da.. så er spent på hvordan det blir når jeg er ferdig utdannet apotekteknikker om en stund, hvordan lønna blir da.. men da kan jeg i det minste føle at jeg gjør noe for å fortjene pengene! :)

Skrevet

Det varierer da jeg ikke er fast annsatt, men jobber som vikar i helsesektoren, men siden jeg starta der jeg er nå har jeg hatt mellom 13 og 15 tusen utbetalt, noen mndr mer, noen mindre.. Sambo har rundt 25 utbetalt. Vi klarer oss, men hadde vært godt med noe fast så jeg vet sånn noen lunde hva jeg kan forvente meg hver mnd..men det kommer vel:)

Skrevet

jeg har 14300 utbetalt å jeg jobber 100% i barnehage, er ikke mye, å d går akkurat rundt.

Skrevet

Det blir kanskje litt feil å spørre hva en har utbetalt for så å bedømme om en tjener bra eller dårlig? Det kommer jo mye an på hvor mye en skatter feks, trekk som feks klp, fagforening ol. også trekkes før utbetaling..

Jeg har 29900 før skatt og 18500 etter skatt, føler jeg tjener ganske bra i forhold til venner av meg som jobber i andre yrker som gjerne er mer lavtlønnede.

MEN, hva med yrkesstolthet? Drit i å bli flau over hva som står når folk søker deg opp på skattelistene. Det rushet er over om et par dager og folk har annet og gruble på enn hva du tjener. Det viktigeste er at du trives i jobben og greier deg fint gjennom hverdagen. Med 18700 utbetalt så skal vel ikke det være noe problem? En må leve etter det man har, ikke etter det man skulle ønske man hadde...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...