Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Ah, måtte bare få det ut!! Venninnen min satt på en stol og så på datteren min leke på gulvet og plutslig så sa hun, hun ligner på en alv eller hobbit. jeg ble så satt ut, hva svarer man når folk sier sånt?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Det spørs vel om hun mente alv eller hobbit, det. Hadde noen sagt til meg at sønnen min lignet en hobbit, hadde jeg sendt dem på dør. Men alver er jo vakre vesener, så det får man prøve å ta som et kompliment (selv om jeg muligens hadde bedt vedkommende om å ta seg et kurs i å gi komplimenter)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Hvis du har sett filmene så vet du at Hobbit-barna er fantastisk nydelige, jeg ville tatt det som et kompliment
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Har du sett Lords of the Ring -filmene? Hobbitbarna er jo helt fantastisk nydelige, med masse krøller og kjempestore mørke øyne. Alver er vakre som både voksne og barn. Jeg ville tatt det som et kompliment og blitt glad :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Du har åpenbart ikke sett hobbitbarn <3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Haha, tenkte mer på Kurt Nilsen jeg da. Men kanskje jeg må ta en titt på filmene? Hi
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg vet ikke hvordan hobittbarn ser ut, men jeg hadde nok bare syntes det var morsomt sagt- barn ser jo søte og snåle ut :-) Min far mente at sønnen min (da han var ett år) så ut som Pål Bang Hansen.... tja, det var jo kanskje ikke det man ønsket seg ;-D men jeg vet jo at morfar digger barnebarnet sitt, så det var ikke så farlig! Selv syntes jeg han lignet på en hagenisse store deler av første leveår. Han er selvsagt helt nydelig - kjært barn mange navn.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Haha, vi fikk latterkrampe her hjemme nå Hobbit, Pål Bang Hansen og hagenisser. Morsomt å klare å se på ungen sånn... Man må jo bare se på det med litt humor. Pål Bang Hansen var jo definitivt best!! Håper sønnen min kommer ut å ligner på han
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Da gutten min ble født, syntes jeg han lignet veldig på de der i Ronja Røverdatter som sier "åffår det då?" (eller noe sånt). Det HØRES kanskje ikke så søtt ut, men tro meg: Han var veeeldig cutiepie <3
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Faren min sa at min nyfødte datter så ut som en fotball med for lite luft i. Ble ikke sur på han fordet Han forguder henne på samme måte som han forguder sine andre barnebarn.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Ei venninne syntes sønnen min så ut som han i de 7 dverger som vifter med ørene (han har ikke store ører, men en stund så stod de litt sånn som på den dvergen) og at han hadde trekk som lignet - var litt morsomt for jeg hadde også sett det samme mannen hennes ble litt forferdet og sa hun måtte jo ikke si noe slikt, men vi kjenner hverandre godt, så hun visste at jeg ikke ville bli fornærmet
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har bodd i Scottland og der har jo 90 % av småbarna masse krøller og ser ut som små hobbiter. Men de ser jo ikke ut som hobbitter som voksne. Det er vel bare krøllene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #13 Skrevet 21. oktober 2010 Merkelig sammenligning av venninen din!! Neste gang kan du si at hennes barn ligner en apekatt..hehe, neida men hallo eier hun ikke sosiale anntenner?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå