Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Noen som kjenner noen med dette navnet? Er det fint til en liten gutt?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Hvilket spill? Nei, jeg lurte bare på om dette er fint til en liten gutt HI
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg kjenner ingen som heter det, men jeg må si at det var et veldig fint navn ! Vurderer du å bruke det ?
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Nei, ikke meg, men jeg kjenner noen som vurderer det Jeg syns det er uvant, men pent HI
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Føler kanskje det blir litt vel svevende... Har aldri hørt om noen som heter der, men betydningen er jo ganske klar og ikke nødvendigvis så lykkelig: "This name was used by Shakespeare in his tragedy 'Othello' (1603), where it belongs to a Moor who is manipulated by Iago into killing his wife Desdemona." (hentet fra www.behindthename.com)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå