Gå til innhold

hvis du har en venninne som

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du er på anmeldt besøk hos henne inne spør deg om du har lyst på et glass vann eller en kopp kaffe, og du sitter i stua hennes i et par timer og snakker om løst og fast..hva tenker du om dette?

jeg byr alltid gjesten på noe, synes er er uhøflig å ikke gjøre det. jeg vil viste gjesten min at jeg setter pris på selskapet hennes. selv føler jeg meg uvelkommen når ingen byr meg et glass vann..

det har skjedd 2 ganger hos samme person, hjemme hos henne. synes det er tegn på sosial dumhet rett og slett

hva skal jeg gjøre når hun kommer til meg da? hm..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør som du pleier, servere....bare sånn hint, hint, liksom. Kanskje hun skjønner det...

Skrevet

Byr alltid på noe å drikke og har som regel noe i skapet (kjeks, frukt, boller, is el.) som jeg setter frem.

Er jeg på besøk hos noen som ikke byr på noe å drikke så spørr jeg om jeg kan få et glass vann, en kopp kaffe eller litt te. Frekt? Tja, noen synes kanskje det. Jeg synes ikke det;)

Skrevet

Jeg glemmer stadig å spørre folk om de vil ha noe jeg. Men det er fordi vi som regel prater så mye. Hehe

Syns ikke det er frekt hvis noen spør om drikke, og jeg syns heller ikke det er frekt å spørre hvis jeg er på besøk hos noen andre:)

Skrevet

Det er jo bare å spørre om du kan få noe å drikke!

Vi mennesker er utrolig ulike, noen ordentlige andre distré.

Jeg er helt sikker på at venninnen din ikke gjør det med vilje og synes du er mye mer uhøflig enn henne når du irriterer deg grønn over noe som du ikke sier ifra om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...