Gå til innhold

Får ikke hjelp av noen :( og holder på å gi opp!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For ett år siden fikk jeg beskjed om at jeg hadde et gliom i lillehjernen. De har fulgt den tett opp til nå, men det vokser ikke og den er godartet. Grunnen til at vi fant denne svulsten er fordi jeg har hatt veldig vondt i hodet i lengre tid.

 

Mine plager:

Trykk inne i hodet, føler øynene og nesa blir presset ut.

Tørr og sår i øynene.

Veldig sliten i hodet og må sove mye.

 

-andre plager jeg har annet enn i hodet er at kroppen er sliten. Føles som jeg har trent skikkelig hardt og at bena er helt gele.

 

Men lege + nevrolog mener svulsten ikke har noe med disse plagene og gjøre nå. Jeg har gått på 2 forskjellige eplepsimedisiner, men de fungerte ikke. Jeg hadde de samme plagene og i tillegg ble jeg enda trøttere enn det jeg er i utgangspunktet. De dosene jeg gikk på gjorde at jeg ikke kunne kjøre bil heller.

 

Men så da?!?!?? Jeg får ikke mere hjelp. Eneste oppfølging jeg har er måling av størrelsen på svulsten hver 6 mnd.

Maser og maser på lege. Har også søkt om "ny" nervrolog da jeg har snakket med han og sagt jeg plages veldig av plagene mine. Jeg klarer nesten ikke omgåes sosialt fordi jeg er helt utslitt, jeg klarer ikke jobbe mere enn 50%... og jeg har null energi igjen til mann og barn.

 

Hva skal jeg gjøre da, for å få hjelp? Jeg kan jo ikke gå sånn resten av livet :( Jeg vil jobbe 100% og jeg vil være sammen med venner, finne på noe med barna mine av og til, og til og med kanskje finne på noe med min mann...

 

Nevrologen mener kanskje jeg har tensionshodepine... men ingen av de tabelettene jeg har fått i mot det har hjulpet.

 

Om noen har tips eller råd eller noe... så tar jeg gjerne i mot.

 

fortvila :(

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ei Venninne er også plaget med mye hodeverk.Problemet hennes er at de ikke finner ut hvorfor hun har så mye hodeverk.Jenta er 23 år og fått beskjed om å uføre seg.Så vet ikke hvordan det er å ha så store smerter.Kan nok ikke sammenlignes med noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uføre når man er så ung?

 

Legen sier han fint kan sykemelde meg 100%, men det kan jeg jo ikke. Må jo jobbe litt??? SÅ er sykemeldt 50%... og synes det er skikkelig flaut :(

Har jo drømmejobben... og så holder jeg på på denne måten...

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enkel blodprøve, bare vet at press bak øynene og hodepine er et vanlig tegn for dette.

Moren min hadde/har det og ho fik utstående øyne for legen sjekket ikke etter det når hun slet med press i øynene. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff... Hørtes IKKE noe gøy ut... Har du vært i kontakt med osteopat for hodepinen? Kjenner flere som har gått hos slike for diverse plager, bl.a migrene, som har blitt helt kvitt plagene etter få behandlinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...