Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Hvordan er de i forhold til Pampers/ Libero, like gode? De kom jo godt ut i test forleden så jeg..
Ksenia & Anjem Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 De er kjempefine, det er first price sine også
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Vi har brukt de i 3 mnd nå på jenta vår som fylte 1 år i begynnelsen av oktober, og vi er kjempefornøyde. Jeg syns de er minst like gode som pampers og libero sine (som vi brukte før). Så nå har vi hamstret lassevis med coop-bleier!! Hvis jeg ikke tar helt feil, så får man ytterlige 10 kr avslag hvis man bruker coop-medlemskort. Altså 4.50 per bleiepakke med 58 bleier. Det er svigermor som har handlet for oss, så jeg vet ikke om jeg har misforstått eller at det faktisk er så sykt billig.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2010 Jo, det stemmer at det er 5 kr pakka for medlemmer- sykt billig ja! Høres jo veldig bra ut, så disse skal vi prøve! Flere m erfaring her?
husmus &2 Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Koster ikke de first price bleiene bare 6 kroner til sammenligning da? Jeg har ikke giddet å prøve de, for jeg orker ikke å ha en bleiepakke på 50 bleier hvis de ikke slår han. Her har vi ALDRI hatt et uhell med Libero så jeg er lite fysen på å bytte, men vurderer å prøve. Det er jo for billig til å ikke gjøre det liksom...
Ann_ Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er kjempefornøyd. Synes nesten de er bedre enn libero. Kan ikke bruke pampers, barna får bleieutslett av de
Gjest Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Vi synes de er bedre vi Har nesten ikke uhell med dem, men med engang vi prøver noe annet så synes jeg vi har lekkasjer og utslett. Men kan jo være tilfeldig å det da. Har brukt dem i over 3 år og er superfornøyd. Betalte 4.50 sist og det er 66 bleier i pakken (for medlemmer av coop)
It's all about me Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Var veldig fornøyd med dem til minstemann. Brukte kun de fra han var 1 mnd til et halvt år, da var det bare de som holdt tett. Så begynte de å lekke, og nå er det bare Libero som holder tett. Mellomste bruker de i barnehagen, og de er like gode som Libero på henne. Har testet de på eldstemann også, men hos han kommer det ut hvite kuler som er vemmelige å vaske bort. Så går jeg over til LIbero igjen. Og jupp, jeg har tre bleiebarn :o/, men jobber sterkt med saken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå