Snakkelittmeddeg Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Vær så snill å forklar det til en som skal i gang med kakebaking
Snakkelittmeddeg Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2010 Hehe vil tro det pittelitt mer enn det siden det skal piskes til krem.. Resten av oppskriften står på norsk, men dette måtte jo stå på et språk jeg ikke skjønner
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 en putt med fløte = 1/3 liter (3,3 dl) ifølge google-orakelet ihvertfall;)
BlåBlå Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Svigermor sier putt, og da mener hun 1/3 fløteboks.
Snakkelittmeddeg Skrevet 21. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2010 haha google er ikke min venn til sånt i dag Tuusen takk for svar Da må kakebakingen vente til i morgen Men den kaken er nok verdt å vente på ) http://www.kakeboksen.no/index.php?option=com_rapidrecipe&page=viewrecipe&recipe_id=42&Itemid=109 Jeg begynner med noe enkelt og øver meg frem til Lynet kake i desember
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå