Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Dersom dere hadde barn fra et tidligere forhold og traff en ny mann som ønsket seg sitt eget barn, ville dere etter å få vite at han ikke kunne bli far, velge å bruke sæddonor?
Gjest ->>- Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Næh, jeg ville foretrukket adopsjon. Ikke at jeg har noe prinsipielt i mot sæddonorer, bare i mot svangerskap. Det ville selvsagt være av betydning hva min partner ønsket selv.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Nei, det hadde jeg aldri orket eller hatt lyst til
Hufsla Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 det ville vel ikke bli han sitt biologiske barn med en annens sæd? Om han ønsket det ville jeg vurdere det, men det er vanskelig å sette seg inn i situasjonen når man ikke er i den. Er jo mye som spiller inn.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, hadde min mann ikke kunnet fått barn hadde vi valgt donor... Men slik du skriver innlegget ditt virker det litt rart siden " hn ønsker seg eget barn"... Men regner med at det ikke er ment helt slik...? Så lenge dere ønsker dere barn sammen er donor en fin mulighet :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 Ville kanskje ikke føle at jeg fikk barn sammen med han, siden det biologisk sett har gener og arveanlegg til en annen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå