Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=25040533&sid=sid/2010/10/21/16/xz0591287670665335y Eg likte det godt, men det har "feil" beliggenhet. Men vi må kanskje begynne å sjå i eit litt større område om vi skal få noko. Helsing den galne Førde-dama
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Ser virkelig at det er tiltalende, selv om det ikke er min stil. Likte vaskerommet =) (sikkert fordi vi ikke har eget vaskerom før vi har bygd om). Fint antall soverom. Stor tomt/plen, ville kanskje vurdert å beplante den hagen litt. Og beliggenheten virket da ikke spesielt dårlig, men har ikke kjennskap til Førde, så der vet vel du bedre.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Ser ut som eit praktisk og greit hus. Veit ikkje noko om beliggenheita.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Hehe! Jeg var akkurat inne og så på det selv.. Men jeg syns også det er feil beliggenhet. Enda mer bakker enn der vi bor nå. Hilsen den andre Førde-dama
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Ser det er forskjell på landsdeler og områder ja... Vi har kjøpt hus i samme stil og standard men til under halve prisen. men det er langt nord det da.
Willy Wonka Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 KJEMPE LEKKERT!!! Helt min stil og nydelig utsikt, luftig og åpent. Jeg skjønner vi må komme oss ut av Oslo-området, for en bolig til den standarden der koster det dobbelte og vel så det her. Løp og kjøp...ellers kanskje jeg kommer deg i forkjøpet..hehe..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Det er det første fine huset du har vist. Det syns jeg var fint og ikke så mye som må ordnes. Badet hadde ikke helt min stil og hagen må ordnes. Kjekt med utleie leilighet. Du får dra på visning.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #11 Skrevet 22. oktober 2010 Ytre Hafstad er ein av dei plassane vi kunne tenkt oss å bu. Er det plassen det står på? Det er det for oss, treng noko større. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå