Gå til innhold

Ta deg i sammen, tenk på deg selv


fru H

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært hos legen. Sliter mye med oppkast og kvalme hele døgnet. Er 7+1 idag og har ved begge de to andre savangerskapene mine vært dårlig til uke 15.

Legen sa: "nå må du ta deg sammen, du skal for søren ikke ha dårlig samvittighet fordi du ikke kan på jobb når du har det som du har det. Det er så typisk damer, det er ingen som takker dere for det. Nei, jeg sykemelder deg i en måned, og hvis kvalmen plutselig skulle forsvinne kan du heller kontakte meg igjen. Bare tull at du skal prøve å gå på jobb sånn som det er nå. Ikke bra for jobben din heller."

Så da er jeg fullt sykemeldt frem til 20. november. Håper og ber til de høyere makter om at kvalmen skal forsvinne før det. Skal til akkupunktur på tirsdag så krysser fingrene for at det hjelper.

 

Er det forresten noen av dere som har prøvd homeøpati for kvalme. Vet at akkupunktøren driver med det også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm.. det hørtes ut som noe min lege kunne finne på å si.. hehe :) Jeg sliter også med kvalme, men ikke så ille som du har det. :) Krysser fingrene for at du blir kvitt kvalmen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...