Gå til innhold

Noen fler som kunne tenkt seg en slik, LIKE knapp her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En liker-knapp vil ikke kunne fortelle noe ettersom om man sletter cookies så kan man trykke "liker" så mange ganger man vil (slik som på VGD og andre nettfora som har liker- og stjerneknapper)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktigere å få folk til å argumentere saklig for sine synspunkter framfor sånne lettvinte liker/liker ikke-opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje, hvis der var to knapper liker/liker ikke.

 

Irriterer meg grenseløst på DB f eks at man kan like noe, men ikke markere at man ikke liker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det største? Jeg synes Aftenpostens debattforum er ti ganger verre, for ikke å snakke om Dagbladets og de andre nettavisenes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det ser jeg ikke noe poeng i. Skulle jeg ønske meg noe var det færre forum, slik at det le litt liv på de andre også, en mulighet til å se hvilke innlegg som var nye når man åpner en lang tråd og muligens en oversikt over hvor mange som har lest inleggene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, liker-knapp tilfører vel ingen verdi til et debattforum. Det er jo derfor mange av oss til Dib, nettopp fordi det IKKE er så mye dill og dall på hvert innlegg (se på Babyverden for eksempel, hver bruker har så mye bilder og svada nederst på hver enda innlegg at man blir gal av å lese gjennom en tråd). En liker-knapp vil bare være første skritt på veien mot enda et svada-forum...

 

Er enig i at et mye bedre titak ville vært å kunne sett hvilke innlegg som var nye/uleste på lange tråder. Og hvor mange som har lest tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...