Gå til innhold

Bevegelseshemmet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var tida kommet for sykemelding. I det minste var det ikke så ille som forrige svangerskap. Har fått lov til å jobbe 3-4 timer om dagen, og da kun hjemmefra. Skal bevege meg sakte, og lite....... ikke lett når man er meg.

Hadde glemt hvor utrolig ensomt og kjedelig det er å være så bevegelseshemmet, hvalross og hjemmeværende.....

Noen som har fått tvillinger her? Kroppen er ganske annerledes med tvillinger enn med bare en. Det tok vel ca 14 dager før magen kom, puppene har vært enorme siden 12-13 uke og det er en stund siden jeg så tærne, selv om det er bare mage (og pupper) jeg har.

Jeg spiser om en gærning, men legger ikke på meg annet enn magen.

Svigermor og jeg var i spa i høstferien, i Larvik, og hun kunne ikke annet enn å kommentere at jeg var blitt tynnere, men at magen og brystene var enorme. Det er helt annerledes enn forrige svangerskap. Umulig å ligge på magen, sex er komplisert fordi magen står rett ut. Forrige gang var jeg også stor, men ikke på denne måten.

Er lykkelig, altså, men det er en del utfordringer med tvillinger i magen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tvillinger som er et år nå. Jeg hadde et flott svangerskap m unntak av svangerskapskvalme. Fikk de i uke 35. Var aldri bevegelseshemmet egentlig, men i starten lå jeg bare og spøy. Mage fikk jeg ikke før i uke 33. Men for et jævlig svskap førstemann var.. og det var ikke så gøy med tvillinger med GBS, kolikk, refluks og astma gitt.. hehe..

Men nå er det herlig. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...