Gå til innhold

TV på rommet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme, jeg er ikke så fan av at unger ser tv. Men så har man besteforeldre som prakker på ungene ting uten å ha snakket med oss voksne... det være seg filmer, spill eller rett og slett en flatskjerm!

Derfor har eldste tv på rommet, noe jeg ikke liker. Nå bygger vi på huset, og det har blitt en loftsstue som egentlig er inndelt i 2,5 del. En del blir kontordel for store barn og voksne, og så er det to deler hvor vi ser for oss at ungene kan ha venner på besøk og hvor vi kan ha ekstra tv-apparat.

Problemet nå er at eldste, som eier en tv han fikk til bursdag av besteforeldre, er veldig uenig i at tv skal ut av rommet hans. Vanskelig.

Noen som har innspill?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er til dels enig med deg, unoedvendig med Tv paa rommet. Men aa ta fra han noe han allerede har faatt vil nok foeles som en uforstaaelig straff for barnet selv om det ikke menes slik.

Hvor gammel er han ?

Jeg maa nok si at jeg nok er enig med soennen deres i denne saken. Hvis han ikke har misbrukt tillitten deres ved aa bryte evt regler vedroerende Tv paa rommet saa er det kanskje ikke helt riktig aa ta den fra han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...