Gå til innhold

Uke 12 ultralyd imorgen, er såå bekymret!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg klarer aldri slå meg til ro med at alt er bra med den lille i magen jeg ..

Opplevde en MA i Uke 8 i Mars.

Er nå i Uke 12, 11+2 (?) idag.

Har vært til to ultralyder tidligere dette svangerskapet, grunnet to livmorer og derfor full oppfølging.

I Uke 6 så jeg et hjerte banke og alt var bra.

I starten på Uke 10 så jeg et embryo som var 2,07 cm.

Jeg var vel da 9+1 tror jeg.

Å etter å ha lest litt her og der, syns jeg 2,07 er lite den uken?

Under ultralyd bilde står det 8w5d, altså 8 Uker og 5 dager .. dette er jo kun to dager mindre vel?

De vokser vel mye i rykk og napp denne tiden?

Innbiller meg bare at babyen vår er såå liten,og gruer meg så mye..

Første dag i siste mens var 3.aug, og el var vel 18-19 aug.

Selv etter ul i Uke 10 klarte jeg ikke slå meg til ro.

Har ikke hatt altfor mye symptomer egentlig.

Ømme bryster, men dette avtok etter Uke 10.

Merker jo at brystene mine er "større", hardere men ikke ømme lengre..? Kvalmen hadde jeg bittelitt av fra Uke 8-10.

Kun kjent murringer et par ganger, mens jeg kjenner det strekker seg litt hver dag egentlig. Ikke lagt på meg et gram, og ikke oppblåst lengre heller.. å ikke syns jeg at jeg kan se det på magen min :P

Har prøvd finne hjertelyden med babywatcheren fra Uke 8.

Å jeg tror det er den jeg finner.. på et viss sted over skambeinet,men kommer kun opp et tall i maks 3-4 sekunder .. men ligger på 140-150-160, så det mn jo være babyen? Selvom jeg ikke får det opp vedvarende, så er det jo ikke noe annet der som jeg får opp? :P

Huff, kjipt å være så bekymret.. denne MAen satte en utrolig støkk i meg. MEN håper jeg i morgen får se et lite nurk med bankende hjerte og alt er bra:) Skal på fosterdiagnostikk, så de går gjennom alle organer nøye, og tar mål. Så blir spennende:)

Selvom jeg bruer meg enormt.. første gangen samboeren skal med også ;)

Wish me luck :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gudd løkk!!!! hehe

Dette går sikkert kjempefin!! :) Du har da vel ingenting å bekymre deg over? Så lenge du ikke blør eller har vondt. Jeg er som deg, NULL symptomer, og har fått hjernen og kroppen min til å si at jeg er priviligert..!! Leser om mange her inne som er sykmeldte pga kvalme og oppkast. Da tror jeg at å ha null symptomer er bedre :)

Dette kommer til å gå sååååå bra :) Og jeg gleder meg til å høre om den fantastiske opplevelsen, og gleder meg til min private UL om 2 uker.

Hilsen ei som ønsker at hun fikk like bra oppfølging som deg - tross i delt livomr og alt det andre... hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...