Gå til innhold

Har du en venninne du irriterer deg ofte over, men er likevel glad i henne?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, men nå har hun kuttet meg ut og det er vel i grunnen like grei. Jeg har prøvd og forstå henne, vært der for henne, hørt på hennes klaging, tatt hensyn til hennes sykdom, gjorde alt for henne så hun og barna hennes skulle trives når de er på besøk, men når hun ikke kan ser det selv så er det like greit og ikke ha henne som venninne lenger.

 

 

Når en person tar veldig mye av din energi og ikke kan ser det selv, så synes jeg de ikke er verdt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ei venninde som er utrolig egoistisk på mange områder. Men så er hun veldig hyggelig på andre. Noen ganger føler jeg at jeg er dritlei henn. men etter en stund savner jeg henne veldig. love-hate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14:23 Kanskje du må gå noen runder med deg selv og ikke bare skylde på henne? Måten du skriver på får meg til å føle at du er en slik venninde som stiller opp på feil premisser og at hun forsto at du var falsk og at du egentlig var ute etter å tilfredstille dine egne sosiale behov?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Har en venninne som er utrolig morsom og trivelig og grei. Men når vi ringes snakker hun KUN om seg selv. Jeg ringte for å fortelle noe veldig trist, men kom ikke til ordet før det var gått lang tid. Da ble d så rart å plutselig fortelle det at jeg bare jattet med og lot være å si noe. Hun er også av den typen som blir så VANVITTIG forelsket så innmari fort. Så hun har de siste tre årene funnet Den Rette 5 ganger. De to første gangen evar det jo greit, men nå klarer jeg ikke helt å engasjere meg. For regner jo sterkt med at dagens flamme viser seg å være tidenes største idiot om noen uker. VI er forresten begge to godt over 30, utrolig nok. Men hun henger nok litt igjen i tenåra.

 

But I love her ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til 14:30

 

Det har jeg gjort mange ganger. Lurt på om det er meg det er noe galt med og jeg har spurt meg selv mange, mange ganger, men kanskje det er det? Jeg vet at hun har vaskemani, har astma allergi og både jeg og barna har tatt hensyn til det. Jeg har kjent henne i ca. 10 år og har alltid tatt hensyn til henne, men jeg håper hun har det bra og kan få bedre hjelp der hun er. For jeg vet ikke hva mer jeg kan gjøre for henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irriterer meg slike dumme svar som fra 14:42. Blir du våt i trusa av å ha mulighet til å heve deg litt eller no? Jeg har flere venninner jeg ikke kan si jeg er direkte glad i. Men vi har det gøy sammen når vi treffes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14:46, sånne kommentarer som du kommer med her, kommer som oftest fra intellektuelt tilbakestående. Liker du å drite deg ut? Håper du bruker bleie i så fall, av hensyn til pleiepersonalet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har en venninne, vi har vært bestiser siden vi var 7 år gamle. Etter hun fikk barn går hun nesten aldri ut, hun er kun påp butikken for å handle mat og er hos moren sin en sjelden gang. Også sitter hun og klager over at livet hennes er så kjedelig. Jeg har også barn på samme alder som henne, og inviterer henne på besøk, kafè, babykino,trilleturer, inviterer meg selv på besøk til henne (da sier hun som regel ja) osv, hun blir aldri med. Da kjenner jeg at jeg blir irritert - man trenger ikke bure seg inne selv om man har fått barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tåler ikke å få svar på tiiltale? Hvis du ikke tåler det, så får du kanskje holde kjeften neste gang, istedenfor å spre dritt. Kom ihvertfall ikke tilbake for å klage etterpå, din tosk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var faktisk ikke jeg som startet denne skittkastingen, men du. Eier du ikke evnen til å ta ansvaret for såpass engang? Du virker som en tåpelig fjortis, som har stjålet din mors passord for å komme inn på Dib.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare en, men flere...

 

- Jeg har ei venninne som aldri tar telefonen når jeg ringer og bruker minimum 2 dager på å svare på alle tektsmeldinger. I tillegg avlyser hun ca halvparten av alle avtaler vi har...

 

- Ei venninne kritiserer stadig forholdet jeg har til mannen min. Vi har en spøkefull tone med mye humor og sarkasme. Hun tolker alt bokstavelig og ymter stadig frempå om at jeg litt bitchy mot ham...

 

- Ei venninne snakker alltid veldig rett fra levera, noe jeg i utgangspunktet har veldig sansen for. Men noen ganger bikker det over og hun blir direkte frekk. Nesten så jeg lurer på om hun bevisst har lyst til å drite meg ut...

 

Men de er alle gode venninner med mange positive egenskaper også. Ingen er perfekte og jeg har sikkert enkelte irritasjonsmomenter selv også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...