Gå til innhold

Hvir ofte dusjer du..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..og hvilke produkter bruker du?

 

Selv har jeg sensitiv hud, og dusjer sjelden mer enn annenhver dag. Av og til blir det hver tredje.

 

Jeg har funnet ut at Eucerin dusjolje funker best for meg. Og A-Derma Exomega krem om vinteren, da huden er tørrere. A-creme i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dusjer 1 til 2 ganger hver dag...

 

Jeg lukter pyton hvis ikke! Skulle ønske jeg slapp, men men!

 

Bruker Cosmica såpe, og vaseline intensive care lotion. Vichy krem i ansiktet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer ca hver andre eller tredje dag etter trening men bruker sjeldent noen produkter. Vasker håret en gang pr uke og bruker da den sjampoen og balsamen jeg tilfeldigvis kjøpte sist. Jeg har ikke behov for hverken såper eller kremer hverken for å bli ren (utenom på hendene) eller for å hindre tørr hud. Det ordner kroppen selv hvis man lar den få lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger om dagen. Bruker maks 10 min til første dusj (når jeg står opp) og kanskje 2 min for andre dusj (skylle kroppen etter trening).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 ganger pr dag. Alltid gjort, er 38 år idag og har ikke et snev av tørr hud.

Bruker mild såpe og er ikke av de som står lenge i dusjen, men nok til å bli ren!

 

Vask med klut er i mine øyne "kattevask".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsøker å begrense meg til annenhver dag, for å spare både miljøet og egen hud og hår, men i perioder blir det fort hver dag. Trener litt, og da liker jeg å dusje etterpå. Har normalt hud tror jeg og bruker typisk Lano såpe og sånt, ikke noe fancy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...