Gå til innhold

Hvordan er polvottene til HM vs Hestra/Reima etc?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler bare 3-åringen min mister votter hele tiden, så dumt å kjøpe så dyrt?

Men vil gjerne at han skal være varm, så kjøper heller flere par i løpet av sesongen enn å ha billige votter som kanskje er kalde.

 

Hva med HM sine? Har kjøpt et par, lette å ta på kanskje - men hvordan er disse når det virkelig blir snø og kaldt ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber i barnehage og synes desidert at Reima (de som man drar opp over armen) er lettest å ta på, og barna ser ut til å like de godt. Hestra vet jeg ikke hva er tror jeg. HM sine er alt for bløte og tåler ikke så godt vann. De henger ikke så godt på hendene synes jeg. Men så klart, prisen er ganske så forskjellig. synes det er drøyt å betale 300 kr for et par votter. Men jeg sverger til Reima for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring:

HM - helt OK når det er tørt og ikke alt for kaldt, greie å ha liggende som reservevotter og til bruk nå når de ofte tar av seg vottene slik at de forsvinner.

 

Reima - OK, men ikke god passform, sitter dårlig på hånden. Lite poppulære hos ungene.

 

Hestra - dessidert best. Varme, god passform, sitter godt og holder ungene tørre selv når det er vått (men kan ikke erstatte ullvotter med regnvott utenpå for skikkelige slapsedager.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...