Gå til innhold

Mindre smerter i beg. av graviditet som 2. gangs??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

I første graviditet hadde jeg veldige mensmurringer i begynnelsen og tidvis var det direkte smertefullt.. Dette varte et par uker.. Nå er jeg gravid igjen - straks 4 uker og kjenner - ingenting.. Hadde litt mensmurringer i begynnelsen av uka, men så roet det seg og nå kjenner jeg ikke noe.. Har en teori om at det ikke gjør så vondt denne gang fordi alt allerede har strekt seg forrige gang og livmora dermed er lettere "klar" for jobben denne gang???? Noen andre 2.gangsfødende med erfaring???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du er4 uker på vei er det jo bare 14 dager siden unnfangelsen, og symptomene har knapt rukket å melde seg pga fortsatt meget lite hcg i kroppen (ikke alle har nok hcg til å teste positivt i uke 4 engang). Jeg ble gravid i sommer (mistet i uke 8), og i uke 6-7 merket jeg for alvor kvalme, stikninger (kunne ikke reise meg fort opp fek, da hugg det tak i lysken), frost osv. Og jeg har født før. Da var det faktisk ikke like ille. GI det noen uker, så kjenner du nok mer til kroppens forandringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forferdelige mensmurringer i begynnelsen av mitt første svangerskap. Hver gang jeg var på do måtte jeg se om jeg hadde begynt å blø, mensmurringene var nemlig såpass vonde at jeg trodde jeg skulle miste hvert øyeblikk.

Andre svangerskap: Ingen mensmurringer før riene startet i uke 39;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...