Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Har noen prøvd stimlene som amn kjøper på nett hos baby plan? hvor sikkre er de, tengte på at de er så billige....
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg har iallefall kjøpt billige strimmel tester hos www.billige-tester.no og de funka gull!!! Tar litt lengre tid før man kan avlese resultatet dog - trodde testen var negativ og la den fra meg, så på den etter ett minutt eller 2 og da var den positiv gitt!!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Test er test. CB er lagd på akkurat samme måten, men har en pen innpakning. Og min erfaring (er ivrig prøver med noen svangerskap bak meg) er at det faktisk er de billige testene som slår tidligst ut (QR eller de fra billige-tester.no).
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 den ble nagativ etter 1 min, da kasta jeg den..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 De billig strimlene jeg har skal avleses etter 3 min.... Men et negativt resultat betyr jo ikke at noe er galt med testene, bare at du enten ikke er gravid eller det er for tidlig å teste...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå