Gå til innhold

Og gå fra 2 til 3 barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stor forskjell? Har nå 2 gutter på 2,5 og 6 år. Er alene med de. Kjæresten min har ikke barn så vi tenker på å få barn sammen etterhvert. Hadde vel egentlig ikke tenkt å ha flere barn, men ikke alltid det blir som enn har tenkt. Er det enn mere hektisk hverdag med 3 enn 2 barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgangen til nummer 2 var vanskligst, nummer 3 var lett som bare det i forhold.

Så pleier å si til de som vurderer nummer 3: "Kom du deg helskinnet gjennom nummer 2 er det bare å gå for nummer 3 med en gang. Det er bare en ekstra munn og noen flere bleier. Underholdninga står de eldre for."

Ja her i huset var nummer 3 kjempeenkelt.

Han blir sliten og fornøy av å se på søskenene sine, og kan ligge i evigheter på gulvet med de.

Den blideste og enkleste babyen i hele verden :o)

Skrevet

Takk:-) det var godt å høre. Er snakk om kanskje 1 år fram i tid,men tenker mye på det. Siden jeg vet at han ønsker å bli pappa. Og det er noe jeg må ta stilling til. begynner å vende meg til tanken iallefall. Hvor mange år er det mellom dine?

Skrevet

er heilt einig med ho andre her...overgangen var større frå 1 til 2,enn frå 2 til 3....

Mine er no 5.5,3.5 og 2 år og 4 mnd....så mine er veldig tette...

Skrevet

Mine er tette.

Nummer 3 rakk akkurat å bli med på førstemann sin 4-årsdag.

Så dvs at de nå er 4.5, 2 år og 6 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...