Gå til innhold

Jenta mi skal hete Chanel:) Forslag til mellomnavn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

hvorfor mellomnavn?

synes chanel går til en viss grad, men med et mellomnavn så blir det vireklig sukkersøtt!

 

Kommer du til å rope f.eks "Chanel Victoria"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes kanskje det er litt mange? Vil nok bare ha ett navn. Mange fine forslag her<3<3<3 og noen litt rare jeg aldri ville vurdert. Du som skrev nr 5, jeg kjenner ingen som heter det, så ville ikke vært nr fem i barnehagen eller sånn. Jonas derimot kjenner jeg flere av, men man vet jo ikke antallet, så ville ikke gitt en gutt navnet jonas nr 5 uansett, hva om han bare er nr 3. Ville nok blitt litt merkelig. Og uansett er man ikke alltid nr 5 eller to eller 8, hjemme sammen bare meg ville det bare blitt nr 1 om du skjønner.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel....skikkelt sånt white trash navn.

 

Håper du har litt sånt internatsjonalt etternavn så det klinger bra sammen.

 

Chanel Hansen er liksom ikke like hot!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chanel Savannah! Og da klinger det ekstra godt om du heter Gundersen til etternavn. Heter du ikke det, vurder å bytte.

 

Ellers er jo Chanel Propell en litt snerten vri! funker fint til gundersen det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til HI

 

Vurderer du virkelig Chanel Isabell???? Er det barbie dukken din du skal ha navnet til eller et lite menneske som skal vokse opp og bli tatt seriøst?

 

Stakkars lille jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper, og tror at HI kjeder seg, og er ute etter litt moro:)

 

Chanel er forøvrig et gyselig navn, og det blir ikke bedre om man slenger på Isabelle eller Victoria...

 

No 5 var jo litt kult da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...