Gå til innhold

Er alle Frp-ere dumme?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke det at jeg er tilhenger av Sv heller, men det virker på meg som om det nærmest er et krav at du er tett i nøtta om du skal inn i Frp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ikke alle, men enten litt "enkle" i hodet eller svært kynisk med stort fokus på seg selv og sine nærmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si at Ap'ere er enda dummere som sluker alt og tror på alt dagens rød/grønne regjering spyr ut av seg. Men en dag våkner vel de også opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har noen få intelligente som stemmer Frp fordi det vil gagne dem selv (f.eks Rimi Hagen). Og så har du alle dem som på ingen mnåte ville tjent på Frp sin politikk, men er så trange i nøtta ar de ikke forstår sitt eget beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er de ikke det. Man kan være enig eller uenig i verdivalg, økonomiske valg og samfunnsmessige valg, men det gjør deg ikke til dum av den grunn.

 

Her inne så er det sånn at alle er så tolerante, men vi tolererer ikke frp-ere. Det er så lett å tolerere det man selv liker! Selv ikke Hitler hadde problemer med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En er ikke dummere enn andre fordi en har et annet syn på hva som bør prioriteres først og sist og ikke minst hvordan en skal tilnærme seg problemer. En er heller ikke dummere enn andre bare fordi en skjønner at uhjelpen ikke har fungert så bra som hjelpeorganisasjoner osv vil ha det til. En er ikke dummere enn andre fordi en ser de store manglene i det offentlige systemet her til lands.

 

Om en ikke ser disse problemene, så har en vært heldig og sluppet kontakt med offentlige instanser, og en har vært heldig og sluppet å stå i helsekø i godt over et år for en behandling som tar kanskje 30 minutt.

 

Det er ihuga sosialister som systematisk rakker ned på og nærmest mobber de med et annet syn på saker enn seg selv som prøver å overbevise alle at FRP'ere er dummere enn andre.

Hvem kan vel glemme valgkampen hvor AP kun fokuserte på hvor fæle og gærne Høyre og FRP var, uten å egentlig komme med noen forslag eller standpunkt selv?

For meg så er sosialisme en stygg ting preget av mobbing og masse rundt-grøten-snakk og egentlig innholdsløst tåkeprat. Og Stoltenberg gjør en fantastisk jobb med å opprettholde det inntrykket.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at det er mange med inntekt under gjennomsnittet, og som kanskje til og med bor på bygda, som stemmer på AP til tross for konstant økte avgifter uten at noen avgifter blir satt ned så er det vel sosialistene som er de største idiotene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ærlig talt, se rundt dere. De fra Frp som er fremme i media er vel stort sett ikke blant åndseliten da...Ikke har jeg inntrykk av at de som velger Frp er det heller, men det er jo baremitt inntrykkda. Og hvem har sagt at Rimi_Hagen er så intelligent? Virker nå rimelig tett i pappen han og spør du meg.

Når det er sagt så er det en god del tullinger i Sv også synes jeg.(Og andre partier, men disse utpeker seg litt...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Partiet kommer ihvertfall med utrolig mange dumme utspill. Og de skifter tilsynelatende mening annenhver måned, trolig for å holde seg høyest mulig oppe på meningsmålingene. Aller verst: de har en politikk som ikke henger sammen. De er blitt ivrige til å foreslå enorme påplussinger, men klager likevel over skatter og avgifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei de er ikke dumme. de har bare en ufattelig tro på at de som enkeltindivider vil greie å sikre seg selv trygghet og velferd bedre en det staten gjør.

 

personlig forsår jeg ikke hvordan de kommer til den løsningen. spesielt ikke når man ser på skatteligningen "din skatt har betalt for 0,7 meter firefelts mottorvei" - da er det gangske mange ting man ikke får råd til om man skal betale for alt selv.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner en som er smart, snill, omtenksom.. som stemmer frp. Jeg forstår det virkelig ikke! FRP strider jo i mot alt i hans natur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...