Gå til innhold

veninnen min kommer til å gifte seg med feil mann..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg bare vet at hun ikke kommer til å holde ut med han fore ever..Jeg kjenner henne veldig godt..

Men ikke stort man kan gjøre, er det vel..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser det samme med en venninne av meg. Hun bli bare så utnyttet. Jeg tror hun ser det selv, men velger å ha en far til sine barn og setter sine egne behov til side. Det er trist å se på, men det er hennes liv. Jeg har bestmt meg for å holde munn, og heller være til stede når HAN forlater henne. For det er det som vil skje til slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mindre han er slem med henne, så skal du bare tie stille. Men om han mishandler, utnytter, er notorisk utro eller sjalu og kontrollerende så bør man våge å si noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der skjer vel hver dag, men vi utenfor kan ikke gjøre mer enn å være der for den det gjelder.

 

Hadde en god venn som giftet seg med ei vi "alle" viste var ei flyfille. Gikk så langt at min venns kompiser nærmest inngikk veddemål om hvor lang tid det ville ta før skilsmissen var et faktum. Og flere sa ifra, men han var så opp over ørene forelsket. 11 mnd gikk det, så ble hun gravid. Med en annen. Og da hadde hun atpåtil "skrytt" til venninnene sine om hvem fler hun hadde hatt sex med siden hun gifta seg. Visstnok (ubekreftet tall!) var det 5 før hun ble gravid. Selv da hadde min venn vanskelig for å velge å gå fra henne, så hell i uhell, hun fant ut hun ville satse på barnefaren. Needless to say: han ble forlatt til fordel for en ny barnefar ikke så mange år etter.

 

Støtt venninna di og vær der for henne. Med mindre det er så alvorlig at det går fysisk/psykisk ut over henne eller barn er hun nok foreløbig overbevist om at han er Den Rette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...