Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #1 Skrevet 21. oktober 2010 Da vil jeg gjerne vite hva du jobber som:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #2 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, eg har det. Jobber som hjelpepleier på natten på ett sykehjem. konne aldri jobbet med noe annet.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Så bra å høre. Jeg er på jobbsøk ser du:) H.I.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #4 Skrevet 21. oktober 2010 Er intensivsykepleier. Elsker jobben min!!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #5 Skrevet 21. oktober 2010 Heldige dere:-) Jeg er sykepleier, men er på grensen til å hate jobben min...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #6 Skrevet 21. oktober 2010 JA,jeg elsker jobben min! Er barne-og ungdomsarbeider,og har frihet til å gjøre det jeg synes er morsomt og givende,på mitt arbeidssted. Har verdens beste sjef,og jobber med en herlig gjeng som er mer som familie enn kollegaer.Og med en sprudlende og positiv barnegruppe,kunne det ikke vært bedre!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg liker meg godt på NAV, selv om elske er å ta litt sterkt i.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Jobber i barnehage Har bare jobbet i en barnehage da, men tror ikke jeg vil jobbbe noen annen plass, selv om det hadde vært spennende å sett hvordan andre barnehager er. Grunnen til jeg elsker jobben min er fordi man kan legge dagen opp litt som man vil selv, man kan bake, gå på tur i skogen, leike ute, leike inne, male, drive med forming, dra på utflukter, er man trøtt å sliten en dag så har man muligheter til å ta det litt rolig, har man masse energi kan man dra den helt ut. Man blir virkelig glad i barna å man får faktisk være en stor del av mange barns liv i 5 år!! Virkelig givende !! ) Det andre så er bra er at det er så mange ansatte i en barnehage, så mange aldersgrupper, forskjellige typer mennsker, alltid noen man går bra sammen med, kan snakke med, snille foreldre, rett å slett mange å bli glad i!! Jeg er forresten 25 år, og har nettopp utdannet meg til barn og ungdomsarbeider. Om jeg en gang skal ta idereutdanning så vil det uansett bli å jobbe med barn og unge, men kanksje litt mer problem relatert for å hjelpe de som har problemer.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Veldig glad i jobben min! Jobber i bokhandel (har en del ansvar), og elsker det. Er en skikkelig bokorm, leser mange bøker i uka og jeg har tilgang på allverdens bøker i jobben min. Får vite om nyhetene før dere, leser annmeldelser, får gratis leseeksemplarer av forlagene, kan diskutere bøker og litteratur med kollegaer og kunder til krampa tar meg Jeg liker mennesker, liker å skravle, liker å være selger rett og slett. Jeg liker å jobbe med noe jeg føler jeg kan og har peiling på, jeg er også glad jeg har en jobb hvor dagene aldri blir helt like. Sesongene skifter, vi har forskjellige varer til sommer, skolestart og jul, vi har alltid mye å gjøre så vi kjeder oss ikke på jobb. Har mange ganger tenkt på at jeg burde ta noe mer utdannelse og få meg en bedre betalt jobb, men lander alltid på at trivsel er viktigere enn penger. Nå ha jeg vært "bokhandler" i snart 12 år!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Ja, jeg elsker jobben min. Har endelig funnet drømmejobben! =) Jobber som kunderådgiver i et forsikringsselskap. Jobber med skadeoppgjør på reiseforsikring. Kjempespennende. Utrolig mye forskjellig man kommer bort i. ANBEFALES på det sterkeste. Alltid mye å gjøre så dagene fyker av gårde. Kjeder meg aldri. Dessverre er jeg nå sykemeldt pga bekkenløsning. Savner derfor jobben VELDIG!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg elsker jobben min! Jobber på en ungdomsintitusjon. En krevende, utfordrende og hektisk jobb, men bonuser som god lønn, og morsomme aktiviteter som hytteturer, dra på kafe, hjemmebesøk, kino, tusenfryd, gocart, klatring o.l i arbeidstiden. Jobber turnus, med lange vakter og mye "fri" selv om jeg har 100% stilling.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 Lærer på videregående. Fantastisk jobb, gleder meg til hver dag :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #13 Skrevet 21. oktober 2010 Tro det eller ei, men jeg jobber i nav - og ja, jeg elsker jobben min. Kunne aldri tenkt med å gjør noe annet. Nå er jeg sykemeldt pga bekkenløsning og skal ut i permisjon om få dager. Jeg virkelig savner jobben min nå som jeg er hjemme. Både arbeidsoppgaver, kolleager, brukere og alt. Skal nok kose meg i permisjon, men gleder meg til å komme tilbake i jobb igjen.
Tigergutt Skrevet 21. oktober 2010 #14 Skrevet 21. oktober 2010 Verdens beste jobb: IT-ingeniør ! Spennende og utfordrende! Sjelden 2 like dager på jobb!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #15 Skrevet 21. oktober 2010 Du som jobber på ungdoms instutisjon, hvilken utdannelse har du ? Kunne godt tenke meg en sånn type jobb !
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #16 Skrevet 21. oktober 2010 Jobber som brannkonstabel. Elsker jobben min:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #17 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg jobber på et krisesenter, som barnefaglig ansvarlig =) Det er utrolig spennende og givende! =)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #18 Skrevet 21. oktober 2010 Ja Jeg er portrettfotograf Kunne ikke tenkt meg en annen jobb!
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #19 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg er utdannet barnevernpedagog, men vi har mange ekstravakter uten utdannelse. Mange som får en fot innenfor får tilbud om vikariater, men veldig vanskelig å få jobb ved å søke på stillingene. Hvis du vet om en institusjon, kan du ringe de og spørre om de trenger ekstravakter.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #20 Skrevet 21. oktober 2010 jobber på cubus, å synes jobben min er kjempeartig. tror ikke jeg kunne gjort noe annet. liker å ha noe å gjøre hele tiden, og å treffe masse mennesker. samt jobbe på dagtid:) passer meg perfekt! jobbet på butikk i mange år.
Gjest Tale30 Skrevet 21. oktober 2010 #21 Skrevet 21. oktober 2010 Jeg jobber for å gjøre hverdagen enklere og innholdsrik for personer med demens og deres pårørende. Veldig spennende og utfordrende jobb som gir meg veldig mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå