Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Var praksisveilederen deres fleksible ang. arbeidstider? Jeg har nemmelig et stort dilemma her! Jeg går første året sykepleien, og vi skal ut i praksis ganske snart, og 'arbeidsdagen' starter kl 8. Meen.. Jeg og jenta mi har flytte til en helt ny plass,(så kjenner så og si ingen) og barnehagen åpner ikke før kl kvart på 8.. Dvs at jeg vil komme 20 til 25 min forseint! Snakka med lærerne om dette, men de mente bare at jeg måtte finne en løsning! De forslo at jeg skulle snakke med de andre foreldrene til barna i barnehagen, og høre om jeg kunne levere jenta mi til de, så de tok hu med seg til barnehagen. Men det er jo veldig uaktuelt, siden jenta mi er helt ny i barnehagen, og jeg har så vidt pratet med noen av de! Åååh! Må bare få ut litt frustrasjon her.. Så ikke for meg at jeg måtte gi opp studiene pga barnehagens åpningstider!
Gjest Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg er ofte veileder og jeg hadde akseptert at du kom senere. Snakk med veilederen din du.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #3 Skrevet 21. oktober 2010 Vil tru dette går fint om du forklarar årsaka for praksisplassen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå