Gå til innhold

Si meg at uroer meg uten grunn.......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

Jeg har avstandsforhold. med en fyr jeg skal flytte ut sammen med nå neste uke.. Vi har det fint sammen. Sees ofte, prøver å bli med barn sammen... Hans venner kontakter MEG for å avtale treffer/middager med oss, noe jeg anser som veldig bra tegn:-)

 

Men han snakker myyye mindre enn før, i begynnelsen kunne vi snakke sammen om alt mulig, nå er det småsnakk på msn/skype/ mobilen. Men kontakt hver dag, og han er utrolig skjønn.. Men jeg synes det er så kjedelig, og sidenjeg savner ham såååå mye, synes jeg at jeg har blitt masete... :/ Mulig han begynner å synes jeg maser mye, det er absolutt ikke sånn når vi er med hverandre men med avstanden er jeg helt avhengig av å snakke med ham ofte..

 

Ellers er jeg flink til å finne på ting selv, går ut med venner, er ikke den sjalue typen.. Bare lett engstelig av meg, siden jeg har blitt så glad i ham...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er han en telefontype?

 

Selv kan jeg prate i timesvis face-to-face, men hater telefonen. Sist jeg ringte samboer var i forrige måned en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe tror du uroer deg uten grunn! Tror mannfolk er sånn. Er ikke sikkert han tenker så mye over det, det bare blir sånn, og så er det typisk kvinnfolk å tolke dette helt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei JEG er ikke telefon type:) Foretrekker å sende mld og snakke på sms. I begynnelsen sendte HAN sms hvert 5 minutt, nå er det...... 4-5 gange dagen.. Kommer an på, så snakker vi sammen ca.. 4-5 timer samen på msn men pauser innemellom.. Konstant kontakt ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg er med ham, vet jeg han sitter på et fotballforum på dataen, eller ser på Xfactor osv på dataen.. Litt geek ihvertfall, eller spiller poker :/ Mulig det han driver på med hehe ellers så jobber han utrollig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...