Gå til innhold

Verden er et skummelt sted


Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt som står i media om jordklodens framtid, vår framtid, dyr som utryddes, klimakriser, 'nye' planeter, fiskene som utryddes, økosystemer som kolapser og at vi stadig blir fler og fler mennesker, ja faktisk alt for mange på denne planeten, skremmer meg! Og i det siste har det tatt så mye tankeenergi at det er plagsomt! Bekymringer for mine barns framtid og livet generelt tenker jeg alt for mye på... Jeg prøver å være bevisst på forbruk, kildesortering osv for å gjøre min del av oppgaven om å redde moder jord! Men føler meg bare ufattelig liten og maktesløs i det store og det hele, og klarer ikke se annet enn dystert på framtiden....

 

Hvordan tenker dere om dette? Klarer dere å bidra i kampen mot klokka, eller tenker dere ikke på det?

 

 

Alt jeg vil er å være glad, lykkelig over alt som jeg har kjært og som er fint, men bekymringene er der som en mørk skygge....

 

Please, gi meg noen gode råd/svar på min frustrasjon....på forhånd takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...