Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Uff, merker at jeg har vært singel litt for lenge.. Men, har i alle fall datet en fyr en stund nå, og vi har hatt sex engang. Det kommer sikkert til å gjenta seg nå til helgen. Og da har jeg tenkt, at siden han var øverst sist, er det kanskje forventet at jeg skal være øverst denne gangen (jada, alt man skal gå å gruble på). Kanskje ikke forventet, men jeg har i alle fall litt lyst.. Og da kommer mitt supre spørsmål; Hvordan liker menn det best, fort, sakte, hvor gjør man av hendene osv? Jepp, sånn ca. 4 år siden jeg satt oppå noen sist ja....
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Det der er helt umulig å svare på. Prøv deg fram og se hva han responderer på! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Det varierer vel fra mann til mann... Men de fleste blir veldig glade bare jenta tar initiativ og viser hva hun har lyst til. Hvis du virkelig vil vite, så spør
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Du må ikke tenke så fælt på hvordan det skal gjøres:) Bare gjør det som føles naturlig, og hvis det er 2. gang dere har sex så er det kanskje greit at du ikke tar helt av:)
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #5 Skrevet 20. oktober 2010 Hehehe, så søt du er da! Det finnes ingen fasit, så du kan jo spørre han? De fleste menn tenner på litt dirty-talk, så du kan jo gjøre det til en sånn greie, hvis du er komfortabel med det (hvis ikke funker det også å bare spørre). Eller så kan du variere tempoet litt, det er sikkert også fint. Jeg bruker hendene til å støtte meg til veggen med, hehe. Egentlig handler det bare om kommunikasjon. Spør han, snakk sammen underveis. Og forresten: Det er lov til å variere stilling underveis i samleiet også
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #6 Skrevet 20. oktober 2010 Hehehe, så søt du er da! Det finnes ingen fasit, så du kan jo spørre han? De fleste menn tenner på litt dirty-talk, så du kan jo gjøre det til en sånn greie, hvis du er komfortabel med det (hvis ikke funker det også å bare spørre). Eller så kan du variere tempoet litt, det er sikkert også fint. Jeg bruker hendene til å støtte meg til veggen med, hehe. Egentlig handler det bare om kommunikasjon. Spør han, snakk sammen underveis. Og forresten: Det er lov til å variere stilling underveis i samleiet også
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #7 Skrevet 21. oktober 2010 Tusen takk for svar Hadde håpt å slippe å spørre han, men selvfølgelig, det kan jo være like greit kanskje Det går sikkert helt av seg selv når det skjer, burde jo ikke sitte å gruble slik, hehe..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #8 Skrevet 21. oktober 2010 Min liker at jeg tar han litt på ballene mens vi holder på
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #9 Skrevet 21. oktober 2010 Hehe, du burde nesten vise han dette innlegget, kanskje ikke førstkommende helg men en gang senere;) Hva med å holde hans hender på dine hofter, så kan han bestemme tempoet selv?..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #10 Skrevet 21. oktober 2010 Du har nå fått noen svar:) Ha en riktig så fin helg da:)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #11 Skrevet 21. oktober 2010 tusen takk for det, mange fine tips her ja vi får satse på at det går helt av seg selv er bare en stund siden sist og liiitt nervøs ja hi
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2010 #12 Skrevet 21. oktober 2010 Så søt du er dag hehe, morsomt! Prøv deg frem, ha en fin helg du hehe:)
ak-hus Skrevet 21. oktober 2010 #13 Skrevet 21. oktober 2010 Kanskje en mann kan slenge seg på? 1. Dirty-talk synes jeg blir for påtatt og tåpelig. Men et "ta meg" eller "hardere" er toppers! 2. Ingenting er forventet, men det er fint at jenta tar initiativ, at hun ikke bare er et "slakt". 3. Få han ned horisontalt først, kryp sensuelt oppå ham, massér der han liker det best (ja, du vet hvor) og spør "hva liker du da"? Ikke flaut i det hele tatt. Hvis han sier "alt" eller noe annet høflig tull så foreslå hva du kan tenke deg å gjøre med ham. Og hver gang han sier noe han liker så sier du noe du liker. 4. En stilling kona ofte må trå til med for meg er baklengs oppå med massering av ballene. Deilig, men det beste er utsikten, spesielt når hun lener seg over beina mine. 5. Ikke vent til leggetid, da presterer han bedre ;-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå