Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Jeg kom for å hente henne, og for å gjøre en lang historie kort, så hadde bhg en forestilling for de eldste barna. Foreldre, besteforeldre og søsken var invitert. Når jeg kom la jeg merke til at hun sto inntill veggen helt alene.. var mye barn ute, men kun småbarn. Jeg gikk bort til datteren min og hun kastet armene rundt meg og hikstet og gråt.. Jeg spurte hva som var i veien, men hun klarte ikke si det pga hikstingen. Tok henne med inn og pakket tingene (Vi hadde ikke anledning til å være med på forestillingen) Var kaos der inne, så jeg fant ingen av de voksne ansatte der.. Vi gikk ut igjen, og fant ingen der heller.. kun småbarnsavdelingen, og de har jo ikke kontroll på min datters avdeling. Etter noen minutter med leting ble jeg dritirritert og lei, og gikk bort til en av de ansatta på småbarnsavd og sa ifra at jeg tok med datteren min hjem, og at jeg ikke fant noen av de andre voksne.. "Ok, den er grei" sa hun litt nølende.. Og så gikk vi! Kjenner jeg er sur enda... hvorfor sto hun alene ute og gråt så fælt?? HUn sa selv at hun ikke fant igjen de voksne, men de må da holde styr på barna selv om de skal ha en forestilling?? Og hvorfor reagerte ingen av de andre i de andre avdelingene på at hun sto der helt alene, når hun var den eneste "store"? Har hatt det så fint i bhg der, men dette var rett og slett uakseptabelt.. Kommer til å spørre hva som foregikk i morgen!!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Huff, nå fikk jeg jeg vondt av jenta di Fikk lyst til å gi henne en god og lang klem jeg nå. Håper de ikke lurer seg unna med en dårlig unnskyldning i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå