Gå til innhold

Dette MÅ dere høre...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skreiv tidligere om min lille pike på 6 mnd. som legen hadde funnet en mulig kreftsvulst på ene nyra, de tok så FEIL!

 

Vi har vært livredd i flere dager nå og trodd vår lille pike hadde kreft, for det hadde legene sett på ultralydbildet!

Vi ble sendt videre til et annet sykehus og de fant også "SVULSTEN", men det var MAGESEKKEN!

 

Er det mulig!Vi ble jo overlykkelige!

 

Snuppa har vært for sikkerhetsskyld gjennom ny ultralyd og MR og ingenting var unormalt(velger å tro på dem)

 

MEN jeg er også sint, sint for at de ikke kunne fått flere vurderinger før de gikk til oss og sa hun hadde mest sannsynlig kreft!Dette sykehuset har gjort flere feil med oss!

 

hva mener dere, burde jeg si noe til sykehuset som tok feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅHHHH, det var skikkelig godt å høre! Var en av de som sendte deg en klem ved forrige innlegg, og har tenkt litt på deg.

Skjønner at du er overlykkelig, men samtidig sint fordi de kom med en sånn forferdelig påstand. Tror nok jeg hadde sendt et klagebrev til sykehuset, bare for å påpeke det de gjorde feil slik at andre kanskje slipper å gå igjennom det samme som deg.

Uansett, er SÅ glad på dine vegne.. hurra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvordan hadde du reagert hvis du i ettertid fant ut at de hadde utredet henne for en mulig kreftsvulst uten at du hadde blitt informert... Bare for å få deg til å tenke over saken fra "den andre siden"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Kjempefint at det var feil. Jeg synes likevel det er bedre at det gjøres feil den veien, enn at de ikke tar "funn" alvorlig eller går videre med dem.

 

Uff, husker hun lille jenta som var med på første episode av sykehuset på tv3. Hun som hadde svulst på hjernen som legene fint kunne ha oppdaget langt tidligere. Da hadde hun kanskje fått beholde synet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eelis+kian

Og hva er problemet ditt, 22:28?

 

Så bra HI, lykke til videre! Men jeg må innrømme at jeg syns det er ganske utrolig at legen klarte å ta SÅ feil (selv om jeg har vært borti en noenlunde lik situasjon selv). Kanskje du skal ta det opp med noen fagfolk, for å høre om det er mulig å ta dette videre på noen måte? Når en lege tror at magesekken er en svulst, hva annet kan han finne på, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra da. Dere hadde jo ikke fått noen diagnose. Når de mistenker kreft må de si det. Jeg ville blitt sint i motsatt fall. Vær glad du..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja du mener det...interressant...tenk hvis det var deg da...

 

Jeg er selvfølgelig glad for at de tok feil _den_veien...men jeg synes de burde være mere nøye(det er snakk om et sykehus som gør MYE feil...har foreksempel operert feil fot på en kompis,tatt feil på andre ting vi har vært innom med, og alle klager på det sykehuset!)

 

JA jeg vet at ALLE kan gjøre feil, men som sagt, dobbelsjekk før de informerer pasientene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KLAGE? Synes du overdriver veldig, de har jo bare sett feil. Og mistenker de kreft så er de jo pliktig til å informere dere. Jeg ville heller vært glad for at det ikke var kreft.. enn å bli sint på et ikke-problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra:)

Jeg kan ikke forestille meg hvilken belastning det har vært for dere å ha fått en mulig kreftdiagnose på datteren deres.

Vil tro HI og mannen har gått mange runder med seg selv og sett for seg dødsdagen og begravelsen til datteren sin. Det må ha vært helt jævlig.

Det er ganske drøyt at en lege klarer å se så feil. H*n burde bedt om assistanse fra andre leger og fått de til å delta i undersøkelsen, når h*n tydeligvis var så usikker.

Dere har vært utsatt for en så til de grader unødvendig stressituasjon. Jeg ville ringt resepsjonen til sykehuset og spurt hvor du skal henvende deg mtp å sende inn en klage.

Klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...