Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 En gang i mitt liv har jeg hatt en dyr kjole. En eneste luksus i klesskapet mitt noen sinne. Sansynligvis gjentar det seg aldri. Og nå får jeg ikke brukt den! Jeg fikk ikke brukt den til den anledningen den ble kjøpt til, fordi jeg ikke kunne gå alikevel. Nå er jeg gravid, så da får jeg ikke brukt den til jul heller. Gudene må vite om jeg noen gang blir slank igjen. Og den som atpåtil var sydd inn av skredder for å passe min kropp perfekt. Den kroppen er vel vekk for alltid. Så fikk jeg ikke brukt verdens fineste superdyre kjole en eneste gang. Buuuuhuuuuu!!! Men gleder meg så klart helt vildt til å bli mamma da, tykk eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Etter babyen er kommet ut så må du gå MASSE på tur + amme masse!
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Hvis det med ammingen virkelig funker så skal jeg amme til han er to! Mens jeg går tur, med rockering og vekter på beina! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå