Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #1 Skrevet 20. oktober 2010 Ble henvist til psykolog for litt siden, men siden ventelisten er så lang så mente legen at jeg heller kunne snakke med henne to ganger i mnd mens jeg ventet? Noen som har gjort det samme? Er det samme opplegget som psykolog? Har ikke vært til psykolog men har en viss formening om hva det går ut på i det minste.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #2 Skrevet 20. oktober 2010 Det har jeg gjort. Funket kjempefint.
Gjest ->>- Skrevet 20. oktober 2010 #3 Skrevet 20. oktober 2010 Det er en økende tendens at fastleger kurser seg i f.eks kognitiv terapi og tilbyr noen grad av behandling hos seg, siden det er nærmest håpløst å få folk inn hos psykologer og psykiatere (utenom DPS, men da er behandlingen igjen ganske begrenset). Du kan nok forvente noe av det samme som hos en psykolog, i hvert fall om fastlegen er dyktig.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2010 #4 Skrevet 20. oktober 2010 Dette har jeg også gjort, jeg synes det var mye bedre enn hos psykologen... Så jeg fortsatte bare hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå